Forum > Färdiga produktioner
Lies
Jocke:
Tycker det här är jäkla bra! :)
Clemens:
Tungt å riktigt bra! Tycker sången ligger aningens för lågt, även trummorna tycker jag ligger lite för långt bak..handlar mest om nivåer i stort tycker jag..låter bra om mix å allt annars! :) ( förutom det lilla missljudet i slutet som W sa )
Bribedant:
Schysst ljudtryck. Antar du kramat sista droppen decibel ur detta :D
Välbalanserad mix. Jag har alltid svårt att påstå det eller det instrumentet är för hög eller för lågt i någons musik. Det är som det är, ett "work of art". Det här låter iallafall bra för genren tycker jag.
Jag kan dock inte lira detta speciellt högt. Det är för mycket diskant (fortfarande) på några ställen.
Rattlesnake:
Oj!
Instrumentalt låter detta kanon, har inget att invända på mixen. Bra tryck och snygga gitarrväggar. Gillar harmonierna, främst i introt.
Sången är absolut inte sur men jag saknar ibland lite attityd, och jag skulle nog även önska lite mer tydlighet i texten. Och pratad engelska är svår att få riktigt genuin om man inte har det som modersmål.
Och jag har också lite svårt med jordbrummet på slutet. Basrassel i sejarmatta går an, men brum är liksom trist.
MaxB:
Lyssnat några gånger sen min första kommentar.
Tycker det är bra hanterade instrument och dynamiken är skön.
Jag tänker inte på det vassa i diskanten som jag gjorde tidigare.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida