Forum > Färdiga produktioner
Lies
zorrow:
Tack alla! Har höjt sången lite i introt. Mekat med gitarrerna så att de får lite klipp och bas. Sänkt synthen lite och lagt till lite lågbas på basen. Funkar??? :unsure: :unsure:
bjurte:
He-he ! Får lyssna imorgon,har ju inga möjligher nu ! :rolleyes: B)
Eddi:
Jag har ju lyssnat på de olika versionerna men inte kommenterat nu börjar du få till det tycker jag. Instrumentalt kan jag säga på en gång att du har hittat hem så där kommenterar jag inte det handlar om rösten tycker jag. Första leaden har lite för mycket reverb den rundar utan att edga riktigt - körerna ligger dock rätt. Andra leaden låter lite för uddlös kanske en komprimering till och en höjning kan göra susen i övrigt är det bra sjunget som f*n. Tredje leaden snacket borde höjas och höras bättre öka EQ runt 200 typ. Ett jäkla brum på slutet där men men det är live det :lol:
Jocke:
Jag säger som Eddi... har lyssnat förr men inte riktigt fått grepp om det här. Tycker det här är bra och det börjar lira nu. men jag tycker inte det är "tungt" men det kanske är min aversion mot metal som jag mest tycker är skränigt och som regel helt utan pondus... (Nu kommer jag att få på skallen... ;) ) "Lyssnar igen... Tycker du ska sänka kompet i början... ev basskära det lite så dynamiken blir större mot nästa parti och sången kommer fram. Melodigitarren kunde gått få yla mera. Tycker det hårda partiet är basfattigt men det kanske är så det ska vara? Hade nog provat att lägga till ett spår och bara leka med en kick i rak takt ovanpå för att se om man kan få det att pulsera. Låten tycker jag är riktigt skaplig med bra sång och intressanta harmonier! Jobba på! :)
bjurte:
Så nu börjar det likna något!!
Åsså tar du lika mycket till,så är du hemma.. ;)
"DO THE RABBIT" B)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida