Forum > Demolåtar

Mr G - a la Fripp/Eno

<< < (5/6) > >>

Roffe H:
Gillar detta, tungt, harmoniskt och rytmiskt. Lite långt ifrån de grejer jag gör (men det är det som är kul med KR), så några råd kan jag inte komma med...men det finns det ju andra som gör, ånga på för fasen B) Tycker den senaste versionen är den bästa.  :)
/Roffe H

Gurano:

--- Citat från: Eddi skrivet 21.04.2013, 22:01:16 ---Lyssnade på versionen i tråden och hade absolut inget att invända basen sitter ju perfekt tycker jag då :D

--- Slut citat ---
Man tackar :)

--- Citat från: zorrow skrivet 21.04.2013, 22:26:46 ---Där satt den! Bra att du bara drog ned basen pyttelite, för annars hade gunget försvunnit. Synthen hamnar nu i mixen.

--- Slut citat ---
Gott att höra - tack

--- Citat från: Roffe H skrivet 21.04.2013, 23:32:18 ---Gillar detta, tungt, harmoniskt och rytmiskt. Lite långt ifrån de grejer jag gör (men det är det som är kul med KR), så några råd kan jag inte komma med...men det finns det ju andra som gör, ånga på för fasen B) Tycker den senaste versionen är den bästa.  :)
/Roffe H

--- Slut citat ---
Tackar Roffe :) Även om du å jag ofta/ibland gör olika musik vid 1a lyssningen så har vi många gemensamma bottnar ... tycker jag då :)

/Gurano

Roffe H:
Jovisst finns det gemensamma drag, det tycker jag med. Intresse, kreativitet och blues i botten (tror jag nog). Att du tycker så, blir jag glad av att höra. Jag tar det som en komplimang.  :)
Roffe H

MaxB:
Experimentell Fripp på besök i Stockholm!
Skönt med tuff bas!

Harmonica mike:
Faen vad coolt det här var då G!

Fräckt som tusan,grymt snygg inledning.Fet bas,men inte så det stör - ja kanske pytte lite..Läckert upplägg på denna.

Basen är det enda jag har synpunkt på,men den är liten,arret/liret grymt bra.

Mike

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion