Forum > Demolåtar

Jocke - Toastern feat Eddi och Josef.

<< < (3/11) > >>

Jocke:

--- Citat från: pxm skrivet 19.04.2013, 12:15:08 ---Skönt jam !!!!
Blir spännande att se vart denna landar....

mvh

--- Slut citat ---

Tack! Spänningen är olidlig!^^

--- Citat från: Roffe H skrivet 19.04.2013, 14:02:59 ---Jag menar inte bara, på det sättet!  :lol: Ser fram emot att få höra "smakprovet" :)
/Roffe H

--- Slut citat ---

Haha... det gör jag med!  B)

MaxB:
Gott sound från alla inblandade. Vad saknas och vad ligger i 'pipen'?

zorrow:
Jaförsjutton! Det här rockar ju! Riktig tändning för mig när sologuran kom in B) När kommer sången???

cykeln:
Yes, box alright gubbar - det svänger!
Gitarrsolot var en höjdare!
skulle önska lite mer blod, svett och tårar ur saxen och munspelet - låter lite städat
Tror att Eddi skulle kunna sätta fin sång på denna!

Jocke:

--- Citat från: MaxB skrivet 19.04.2013, 17:03:08 ---Gott sound från alla inblandade. Vad saknas och vad ligger i 'pipen'?

--- Slut citat ---

Tack Max! :) Hade jag hunnit svara igår hade jag kunnat svära mig fri från allt ansvar... Nu ligger Eddi i pipen men jag har tyvärr inte möjlighet att ta hand om honom på ett par dagar... En träning i tålamod?  ;) Vi får väl se vad som saknas... ska det kanske vara "wall of sound" så finns det väl eg inga gränser...?  :rolleyes:

--- Citat från: zorrow skrivet 19.04.2013, 19:18:58 ---Jaförsjutton! Det här rockar ju! Riktig tändning för mig när sologuran kom in B) När kommer sången???

--- Slut citat ---

Kul att det svänger hos dig med. Jag får som sagt låta Eddi hosta upp sig ett par dagar till... ;-)

--- Citat från: cykeln skrivet 20.04.2013, 12:48:33 ---Yes, box alright gubbar - det svänger!
Gitarrsolot var en höjdare!
skulle önska lite mer blod, svett och tårar ur saxen och munspelet - låter lite städat
Tror att Eddi skulle kunna sätta fin sång på denna!

--- Slut citat ---

Kul tack! :) Ja, nu är förväntningarna på topp... hoppas på en lyckad transfusion i veckan!  :P

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion