Forum > Färdiga produktioner
MaxB - Carrick Fergus - klar 2014-03-13
MaxB:
--- Citat från: pxm skrivet 16.04.2013, 17:19:41 ---Shysst spelat och munspelet låter wonderful...
Saknar sången dock...
--- Slut citat ---
Köpte ett till i leksaksaffären till min gamla pappa. De kostade 45 kronor styck och visst låter de nice!
Satt och övade på den här låten då jag åkte bil från pappa tillbaka hem i söndags ohc kom på att jag vill testa inspelning av den här låten. Hoppas som sagt att Eddi vill haka på så vi är två som sjunger delar av låten.
MaxB:
EDIT 2013-04-16:
Har ikväll ökat tempot obetydligt och testar att sjunga rätt toner. Har bara hunnit med första versen.
Använder munspel i andra versen och har inte hunnit mer. Jag gillar melodin men tycker det är lurigt att hitta den.
Det här är en låt jag verkligen behöver öva på, såväl sång, sångmelodi som instrument.
[mp3=200,20,0,left]http://max.shivas.se/music/MaxB_CarrickFergus_20130415.mp3[/mp3]
Harmonica mike:
Jag har sett serien och tycker den är grymt bra.Minns inte låten däremot,inte riktigt min påse..
Däremot tycker jag om det du gör,naket äkta å mycke feeling.Synd att det var en undercover.
Mike
cykeln:
Låter fint Max. Nära och ärligt.
Det är en vacker låt som är väl värd att studera in.
Kom på en annan irländare som jag faktsikt la upp här någon gång - The town I loved so well - en rakt-av-live-inspelning
Roffe H:
Kan bli väldigt snyggt "naket", med lite mix och reverb. :D
/Roffe H
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida