Får inga referenser som jag kan namedroppa till så jag tycker det låter eget skulle tycka att ett annat tema kan komma in vid 30.
Trevlig det här.
Jag droppar A&F 
Grabbarna Grus ?? Tja,kanske,fast jag tänkte mig lite 'Popigare' melodi.
... här snackar vi PoP, Pop när den var som gladast och pastelligast som på 80:talet.
Precis. Det låter verkligen 80-tal om detta. Inte särskilt syntigt dock, utan mer som det mesta lät på den tiden. Pop som du skrev. Och nybörjare som utforskade syntar med blandad framgång.
Arret kommer alldeles säkert att funka när det blir en låt.
Och tycker absolut inte du ska syntifiera trummorna mer utan hålla det åt det akustiska hållet som nu. Bort med handklappen dock. För mig blir det mer tilltalande med "riktiga" trummor. Annars får du hårdprocessa dom och skita ner ordentligt. Några fjuttiga Vince Clark-trummor kommer inte lyfta detta. 
Jag tycker inte du ska fundera så mycket om du är syntnisse eller rocker. Blanda och ge. Du är ju duktigt på gitarr. Klart det ska vara med gitarr i låtarna. Så låt Bjurtan skina igenom, även om du använder mycket syntar också.
Let the Bjurt shine through!!

Näe,jag är nog ganska nöjd med trummorna som dom är, inget ploppande 808 tramms här inte..

och du har rätt! Handklappen var lite malplacerade, jag la dom där bara för att det skulle vara så på gamla goda tiden, men dom ska rationaliserar ordentlig (Men några vill jag nog ha kvar ! )
Rocker eller Hare ?? Tja, jag har låst in Uriah i garderoben men han lär ta sig ut så småningom,men sanningen att säga är jag lite trött på mitt musisserande
på gitarrer, känns som jag gör samma saker om och om igen !! Behöver en liten Gitarr-paus helt enkelt, tror oxo det kan vara bra för inspirationen att vila strängaspelen ett tag!
På 1 svarar jag - Ja (fast jag är inte säker för jag vet inte vad det är) 
PÅ 2 svarar jag att det är stora ljud och väldigt opersonligt
så det ställer väldigt stora krav på Haren om det ska bli något
men jag tror att du kan vara en som kan få till det
Melodin får väl göra den personlig igen !!

Riktigt fina .. bra ... passande ljud vilket jag tycker är viktigt i sådeanhär musik annars nja iget som sticker ut o inget som sticker in..
bra lir
men som tjejen brukar säga ,,, vad kort den va
Tony
Underbart är kort !!

Ähh. detta var ju bara en 'teaser' och koll om jag fattar hur synth musik ska låta !
Absolut funkar det som synt-hare-musik! Skönt och lätt flow...
Är väl inte så förtjust i hypnos-fanfaren däremot! I slutet borde
du nog lägga in en speakerröst "Jag räknar till tre och då vaknar du"! 
Blir spännande att se hur du utvecklar låten.
/Asti
Fanfaren ligger fast !!

Gillar första verren. Mycket bra ljudbild 
Tack ! Då känns det som jag ändå hittat synt-haren i mig!
Gillar första verren. Mycket bra ljudbild 
Håller med. Det är en suggestiv skön rytm. Har inget emot melodin men har tydligen genomlevt något traumatiskt musikexperiment som triggas igång av fanfarens sound...^^
Yes ,vi synthar på !!
Ang. Fanfaren då, det är ju den som gjort låten, utan den hade harmisarna inte kommit till!
Men havfa förtröstan! Den är bara ett Intro.

Dessutom har jag nog inte hittat rätt Fanfar-ljud änn!
Annars har jag nu kommit fram till Refrängen, och sedan är det inte mycket kvar!
Nu blir det inga mer 'Teasers' förens det är så gott som klart!!
Måste 'Ragga' Sångerska oxo ! Tänkte mig en en PoPig lite späd och rak Flickröst till detta (Kan man ringa efter Kylie Minouge på 80:talet..

)