Forum > Färdiga produktioner
Roffe & Jocke - Seagull
MaxB:
--- Citat från: Roffe H skrivet 10.04.2013, 14:15:18 ---
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 10.04.2013, 13:49:52 ---I just love it!
Snyggt som tusan..Men varför inte yla lite Roffe,nog så instrumentalt nu men jag gillar det som det är så lyssna inte på mig :D
Ja vad åker upp i luften nu då,fyra mixgurus får det bli för det låter bra via monitorlysning och lite avstånd..
Mike
--- Slut citat ---
Jag ylar faktiskt lite, ung.sista halvan och på slutet (verkligen ylar) om du lyssnar riktigt noga. Åter igen, tack för "uppkastningen"". :lol:
/Roffe
--- Slut citat ---
ag kastar också upp!
Härligt samarbete som ger en mycket skön ljudbild.
Jocke:
--- Citat från: MaxB skrivet 10.04.2013, 15:38:18 ---
--- Citat från: Roffe H skrivet 10.04.2013, 14:15:18 ---
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 10.04.2013, 13:49:52 ---I just love it!
Snyggt som tusan..Men varför inte yla lite Roffe,nog så instrumentalt nu men jag gillar det som det är så lyssna inte på mig :D
Ja vad åker upp i luften nu då,fyra mixgurus får det bli för det låter bra via monitorlysning och lite avstånd..
Mike
--- Slut citat ---
Jag ylar faktiskt lite, ung.sista halvan och på slutet (verkligen ylar) om du lyssnar riktigt noga. Åter igen, tack för "uppkastningen"". :lol:
/Roffe
--- Slut citat ---
ag kastar också upp!
Härligt samarbete som ger en mycket skön ljudbild.
--- Slut citat ---
Uppkastning är väl någon form av "feed back" :lol: även om man vanligtvis inte upplever det som något positivt... :rolleyes: Kul att du gillar - tack! :)
Dividend:
Jätteroligt att ni hittat varandra och att det synergistiskt blir jäkligt bra musik av det hela!
Detta är en skön lyssning, mixen låter alright. Skönt lunk! Jag uppkastar en uppskattande kommentar till:
Bra att elgitarren rent estetiskt tillför det hela en ny dimension tillsammans med den kontrapunktiska saxen (eller snarare ekande? :unsure: )
Snyggt snyggt!
SYNTH:
Härlig att lyssna till fick lite sommarfeeling i början av låten, nu när man längtar till sommaren. :)
Jocke:
--- Citat från: Dividend skrivet 10.04.2013, 19:42:02 ---Jätteroligt att ni hittat varandra och att det synergistiskt blir jäkligt bra musik av det hela!
Detta är en skön lyssning, mixen låter alright. Skönt lunk! Jag uppkastar en uppskattande kommentar till:
Bra att elgitarren rent estetiskt tillför det hela en ny dimension tillsammans med den kontrapunktiska saxen (eller snarare ekande? :unsure: )
Snyggt snyggt!
--- Slut citat ---
Kul att du gillar - tack! :) Ja, Roffe har ju spridit sig snabbare än ett datavirus här på KR - han är ju med "överallt" så jag är glad att han har kapacitet att delta i ett eller annat av mina mer utflippade projekt! :lol: Det är Roffe som gör "låt" av det här som mer började som en meditativ och terapeutisk övning... ;-) Begriper nog inte vokabuläret riktigt men det låter väldigt fint! :)
--- Citat från: SYNTH skrivet 10.04.2013, 22:15:37 ---Härlig att lyssna till fick lite sommarfeeling i början av låten, nu när man längtar till sommaren. :)
--- Slut citat ---
Tack SYNTH! :) Kanske får vi nöja oss med inre värme medan vi längtar efter vår och sommar? Måsar är ju rätt skräniga egentligen så vi kanske borde göra en punkversion? :rolleyes: Men som Lundell sa (tror jag det var) om fåglar: Vissa sjunger de för - andra skiter de på! :lol:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida