Forum > Färdiga produktioner
Roffe & Jocke - Seagull
Jocke:
--- Citat från: Plinka skrivet 18.07.2013, 23:59:29 ---Den är ju jätteskön! Och sååå befriande att höra att det kan bli så här bra med bara två ackord! Undrar om man kan göra nåt med ett enda? :unsure: Hade ju varit skönt att slippa byta alls.
I alla fall, ni är grymma ihop!
--- Slut citat ---
Tack snälla! :) Du gör verkligen din egen grej och då betyder din uppskattning lite extra! Vi kan klura på ett gemensamt vinterprojekt med bara ett ackord... är vi många nog blir det säkert variation ändå! B)
bow35:
Get up stand up - ett ackord
Jocke:
--- Citat från: bow35 skrivet 19.07.2013, 19:45:43 ---Get up stand up - ett ackord
--- Slut citat ---
Otroligt... då var det redan gjort! ;) Såg att det fanns varianter med 2 ackord också - själv hade jag nog försökt med fyra... ;)
spacetrucker:
Ja, va kan man säga... superskön ^_^.
Nu har jag inte läst igenom alla inlägg så ursäkta om jag upprepar nåt som nån redan påpekat... närå, det var inte mycket, bara att jag tycker virveln är lite för dominerande. I synnerhet i de lugnare partierna. I övrigt är detta super.
// Space
Jocke:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 19.07.2013, 20:35:08 ---Ja, va kan man säga... superskön ^_^.
Nu har jag inte läst igenom alla inlägg så ursäkta om jag upprepar nåt som nån redan påpekat... närå, det var inte mycket, bara att jag tycker virveln är lite för dominerande. I synnerhet i de lugnare partierna. I övrigt är detta super.
// Space
--- Slut citat ---
Kul att du gillar - tack! :) Kanske har jag en dold böjelse för marschmusik och vill ha stark markering på 2 o 4 också.... :rolleyes: Haha! :lol:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida