Forum > Demolåtar
Why so far away? Synt! Light Head... försöker i alla fall lysa upp i mörkret!
Eddi:
Men LightHead kommenterar väl andras låtar - tänkte jag och började kolla mina gamla färdiga låtar. Men jag har tydligen en musikstil som inte går hem hos LH jag gav upp efter att jag kollat mina senaste 25 låtar ungefär 2,5 år tillbaka i tiden. Kan konstatera att jag kommenterade på Rust den 15 mars detta år.
Det kan nog vara så LH att uteblivna kommentarer på något sätt är självförvållat?
MaxB:
Jag är inne i en period då jag är hel kåt på mitt egna låtskapande!
Men här fick man inte många intensiva arbetstimmar på sig innan man var för långsam på att ge respons.
Jag älskar introt och delen efter introt (23-44). Vill att den vid 44 traditionellt kommer tillbaka till Cm.
Gillar om nästa del bara kommer som som en kort passage innan den delen (23-44) kommer tillbaka. Men den delen kommer inte tillbaka här.
Jag skulle önska att du förlänger den del jag säger jag gillar 23-44 x 2 och efter ett parti med nästa grej kommer tillbaka flera gånger med (23-44) grejen.
Får jag beställa en sån version?
Dividend:
Låter bra. Låter lite som "Crocket's theme"(Miami vice) i kompet både i stil och utförande och det saknas endast en melodi (sång eller synth)
Som komp håller det långt dock! Väl snickrat!
Roffe H:
Schyst låt och snyggt lirat Light Head, mäktiga ljud. B) Jag kan väl inte påstå att detta är min "cup of tea" (gammal jazzräv som jag är), men va fasen... lyssna och kommentera tycker jag man ska kosta på sig. I alla fall i förhoppning om att du blir lite mindre vresig. :lol: Men med sång eller en liten melodislinga på detta har du en låt. :)
Roffe H
cykeln:
--- Citat från: Eddi skrivet 08.04.2013, 18:50:55 ---Men LightHead kommenterar väl andras låtar - tänkte jag och började kolla mina gamla färdiga låtar. Men jag har tydligen en musikstil som inte går hem hos LH jag gav upp efter att jag kollat mina senaste 25 låtar ungefär 2,5 år tillbaka i tiden. Kan konstatera att jag kommenterade på Rust den 15 mars detta år.
Det kan nog vara så LH att uteblivna kommentarer på något sätt är självförvållat?
--- Slut citat ---
Intressant!
Hur kollar man sånt där?
och vad säger LH själv i saken?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida