Forum > Demolåtar
Why so far away? Synt! Light Head... försöker i alla fall lysa upp i mörkret!
bjurte:
OBS !!
Jag vill bara påpeka att min "bitska kommentar" inte hade med procentsattser/demokvotor och klia varandras ryggar att göra !!
Utan om det hetsiga 'tjöötet' om uteblivna kommentarer mellan kl. 11 och 15 en vanlig måndags-arbetsdag..
och att jag själv hade en nyupplagd låt som jag tyckte att en "Lyssnar-kåt" LH gott kunde komentera !! :ph34r:
Annars har jag inte något emot Synth-Nissar, ska ju konvertera till en själv !!
Ps. Har jag rätt eller har jag rätt ?? <_<
MaxB:
Vill också påpeka att min kommentar grundade sig på att trådskaparen ville ha hjälp med sång och jag var beredd att testa samma dag. Men jag har fortfarande inte hört av honom. Tolkar det som att det inte är nån idé att "tycka till", då det ändå inte blir nån dialog, bara en fånig monolog.
Det är tråkigt tycker jag.
cykeln:
--- Citat från: bjurte skrivet 14.04.2013, 02:20:03 ---OBS !!
Jag vill bara påpeka att min "bitska kommentar" inte hade med procentsattser/demokvotor och klia varandras ryggar att göra !!
Utan om det hetsiga 'tjöötet' om uteblivna kommentarer mellan kl. 11 och 15 en vanlig måndags-arbetsdag..
och att jag själv hade en nyupplagd låt som jag tyckte att en "Lyssnar-kåt" LH gott kunde komentera !! :ph34r:
Annars har jag inte något emot Synth-Nissar, ska ju konvertera till en själv !!
Ps. Har jag rätt eller har jag rätt ?? <_<
--- Slut citat ---
Efter övervägande tycker jag, om jag måste välja mellan de två alternativen, att du har rätt :D
Bribedant:
Brukar själv undvika att demonstrera min egen okunnighet genom att kommentera en genre jag inte kan ett dyft om. Som detta t.ex. Men det låter väldig balanserat och snyggt om det här. Gott jobb beträffande den delen från mig :)
Harmonica mike:
Inte min påse detta LH,men det låter som det brukar i denna genre och det är väl ett gott betyg :)
Det här låter som Girly:s (Girly här på forumet) genre..Hon skulle göra denna trovärdig,hör med henne är mitt bästa tips för dagen.Min pipa vill du inte ha på denna :D
Mike
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida