Forum > Färdiga produktioner

Fire by Taylor Franklyn feat. Lena Lannergren/Girly

<< < (3/3)

cykeln:

--- Citat från: Clemens skrivet 06.04.2013, 16:34:21 ---Tycker att det är en skitbra låt! Sången av Taylor borde gå en sväng genom melodyn. Nu är det falskt och han ligger fel en hel del.. Lite sångeditering så kommer det funka å låta bra.
Skulle lugnt kunna gå på 107.5.. Riktigt bra!  :) Vill ni ha hjälp med detta så hojta  :)

--- Slut citat ---
Efter det här var jag ju tvungen att lyssna igen - jag måste ju ha hört fel vid första lyssningen  :wacko: .... men det hade jag inte.
Är mer inne på att det är någon som skämtar med oss aprillo

Hursomhelst är det ju spännande och kul att vi uppfattar musik på så olika vis!  :D

Girly:

--- Citat från: Clemens skrivet 06.04.2013, 16:34:21 ---Tycker att det är en skitbra låt! Sången av Taylor borde gå en sväng genom melodyn. Nu är det falskt och han ligger fel en hel del.. Lite sångeditering så kommer det funka å låta bra.
Skulle lugnt kunna gå på 107.5.. Riktigt bra!  :) Vill ni ha hjälp med detta så hojta  :)

--- Slut citat ---
Fasen va kuuul att höra Clemens  :D :D :D
Schysst med lite hjälp  :wub:
Kollar läget 'over there' så får vi se  ;) TACK!  :D

--- Citat från: cykeln skrivet 06.04.2013, 16:52:53 ---
Efter det här var jag ju tvungen att lyssna igen - jag måste ju ha hört fel vid första lyssningen  :wacko: .... men det hade jag inte.

Hursomhelst är det ju spännande och kul att vi uppfattar musik på så olika vis!  :D

--- Slut citat ---
:rolleyes: well, well... you can't please them all  :lol:

Jocke:
Sitter inte vid världens bästa lyssning just där jag är men ska försöka ändå...

Det första jag tänker på är att du alltid gör strålande insatser Lena men känner att det känns som väl många transportsträckor i den här låten...
Det andra jag kommer att tänka på medan jag lyssnar och läser är att vi nog är ett gäng gamlingar som hänger här på KR...  :rolleyes:  :lol:

Måste ärligt erkänna att sådan här musik inte ger mig så mycket men tycker att det låter välgjort.

Clemens:

--- Citat från: cykeln skrivet 06.04.2013, 16:52:53 ---

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

Du har fel och jag har rätt! he..he..

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion