Forum > Demolåtar

Cykeln - Som förut (v2 0406)

<< < (5/6) > >>

cykeln:

--- Citat från: 1up skrivet 08.04.2013, 21:07:37 ---Vad rolig den var. Blev glad. :)

--- Slut citat ---
Kul att vara rolig - tack!  :D

--- Citat från: Clemens skrivet 08.04.2013, 22:48:31 ---Fy fan va bra!  :lol:

--- Slut citat ---
Stort tack för det! Det är Helmers förtjänst!

--- Citat från: Alatar skrivet 08.04.2013, 23:29:29 ---Haha  :lol: Kul låt.
Men tycker inte om slutet. Tycker att du borde ha 4-5 sekunders extra tystnad. Alltså inte hel tystnad, men att du väntar med att avsluta upptagningen och bara spelar in det som händer i rummet efter att låten är slut. Kanske kan du skramlar lite med dragspelet eller ngt. :-)

--- Slut citat ---
Kul att det är kul!  :D
Får fundera på det där med att skramla med dragspelet. Min tanke var att det ska vara ett så där tvärt slut - Jepp punkt.

--- Citat från: Eddi skrivet 09.04.2013, 01:09:20 ---Jepp :D Stackars fru o barn  :(

--- Slut citat ---
Du har rätt som vanligt!

Harmonica mike:
Jag drog en lyssning till på denna korta underbara skapelse.
Jag tyckte det lät bra sist,och nu låter det kanon via monitor lyssning.Bra balans och snyggt paketerat.

Helt underbart detta korta alster.Jag tror det är forumets kortaste låt,men den som skänker mest glädje - ler stort till denna.
Jag har en Kr sommarmapp  för lyssning i stugan 2013 - denna måste med då det är brilliant.

Mike

Jocke:
Fattar inte varför man gör långa låtar ... ??? Gillar detta! :)

cykeln:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 09.04.2013, 09:09:40 ---Jag drog en lyssning till på denna korta underbara skapelse.
Jag tyckte det lät bra sist,och nu låter det kanon via monitor lyssning.Bra balans och snyggt paketerat.

Helt underbart detta korta alster.Jag tror det är forumets kortaste låt,men den som skänker mest glädje - ler stort till denna.
Jag har en Kr sommarmapp  för lyssning i stugan 2013 - denna måste med då det är brilliant.
Mike

--- Slut citat ---
Nu blev jag riktigt glad! Tack som fn för de orden!
Kul att komma med i sommarmappen!

--- Citat från: Jocke skrivet 09.04.2013, 19:54:06 ---Fattar inte varför man gör långa låtar ... ??? Gillar detta! :)

--- Slut citat ---
Tack för det Jocke!
Nä just ... man kan bara lyssna på Here, there and everywhere och fullständigt knäckas över hur kort den är  - förutom förstås hur utomjordiskt bra den är

-----
En vän sa till mej - Den där hade ju Cornelis med på en tidig skiva. Och det stämmer - han kallar den Milan och den finns på Ballader och oförskämdheter - Lyssna!

Harmonica mike:
Oki,jag kollar spotify..

Kul att hör Cornelis verre på denna.

Edit:
Helt underbart,Cornelis hade en kort och koncis verre.Men jag tycker din verre är mer genomarbetad och roligare att lyssna på,så den tar vi sa polisen :)

Mike

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion