Har du varit i Knarsk-burken nu igen..
Ja det var jobbigt att lyssna på denna.. Alldeles för långt Intro.
Slutdelen är ju riktigt behaglig och skön, synd för då har nog många redan stängt av..
Knasterburken ... ja den ja!
Själv tycker jag att 1a delen sitter som en käftsmäll, men jag förstod redan från början att den inte skulle tyckas om på KR! jag får ta mig en funderare kring hur jag ska göra - kanske ta bort helt och byta ut mot något som är lent för örat?
Hehe ja början var lite i längsta och uttryckningfullaste laget. resten funkar bra där något som jag tycker låter som en inlånad tysk Hobbit kommer in på scenen - lite kul
Jo som sagt - början får jag fundera på. Visste inte att Hobbitarna kom från Tyskland!
Snarkburken
Kapa lite av introt/snarktemat så blir det en fungerande låt tycker jag då.
Jag köper inte heller skivan i nuvarande tappning
Mike
Ja början kommer troligen att ändras/anpassas på något vis
Schysst! Gillar andra halvan som fasen. Vilket gung! Jag tycker att du kan göra en "evighetslåt" av denna d.v.s. förlänga den antingen med att köra vidare på temat men byta ackord eller en helt ny "grej" eller varför inte båda? Släng sedan in ett 5-minuterssolo så är du hemma! På så sätt motiveras det nu relativt långa introt bättre dessutom. Bra jobb! /Fuzz
Tack
Vi får se hur jag gör med början - du är dock den enda - so far - som inte sågar början. I övrigt så är den inte klar och mer ska nog till, som du skriver.
Håller med om för långt intro, andra halvan är bättre.
/Roffe H
Introt - ja vi får se vad som händer. Blir kanske något lent som ni kan lyssna på!
Tack för era tankar och synpunkter
/G
« Senast ändrad: 02.04.2013, 16:21:19 by Gurano »
Kör hårt - så länge det ryker!