Forum > Färdiga produktioner

BJURTE & ASTI - Melancholia (The Original)

<< < (3/14) > >>

Sigmunds:
Bra jobbat  :)
Sverige er vel kjent for å ha mange bra progressive band, eller hur?
Lydbildet kan jeg ikke si noe om pga dårlige PC høytalere her jeg sitter, men jeg mistenker at det meste låter bra  :)

Med tanke på sjangeren kunne jeg tenke meg at det skjer mer tidligere. Når andre refreng er ferdig føler jeg at det har gått lang tid uten at så mye har skjedd..?

bjurte:
Jo !  Jag ska svara er alla..
Men först bara en liten hint till er alla 'icke hörande'  MAILPLINGET kommer in exakt 72-74 sek in på spelaren..
Djä.. musikaliskt och man kan nästan tro att det ska vara så.. B)

Harmonica mike:

--- Citat från: bjurte skrivet 05.04.2013, 13:47:59 ---Jo !  Jag ska svara er alla..
Men först bara en liten hint till er alla 'icke hörande'  MAILPLINGET kommer in exakt 72-72 sek in på spelaren..

--- Slut citat ---

Jag har inte drabbats av detta än..Går eländet att stänga av? Min plingar också då jag vill ha tyst och njuter av musik,jag fattar vad som händer om det lyser rec..shit!

Mike

Asti:

--- Citat från: bjurte skrivet 05.04.2013, 13:47:59 ---Jo !  Jag ska svara er alla..
Men först bara en liten hint till er alla 'icke hörande'  MAILPLINGET kommer in exakt 72-74 sek in på spelaren..

--- Slut citat ---
Vi kanske skulle kallat låten "Mailancholia"...?

Jocke:

--- Citat från: Asti skrivet 05.04.2013, 13:59:36 ---

--- Slut citat ---
Vi kanske skulle kallat låten "Mailancholia"...?

--- Slut citat ---

:lol:

Man kunde lägga in det i en sampler så man kan lägga upp det i breda feta ackord!  ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion