Forum > Färdiga produktioner

K & C - Without

<< < (9/9)

Clemens:

--- Citat från: bjurte skrivet 06.04.2013, 16:01:25 ---som bomull för öronen, ljuv musik från en svunnen tid..Suck!!
Tänk om ni ändå kunde.... :rolleyes:

--- Slut citat ---

Ja..svunnen tid..  :) Man skall aldrig säga aldrig men det känns ganska avlägset

Clemens:

--- Citat från: Bribedant skrivet 07.04.2013, 01:27:28 ---Ahhh klassisk progg från Clemens! Nu åkte humöret upp  :D Du har ju så mycket idéer att du inte hinner lira klart det ena innan det andra tar över. Lite mer arr och musikaliskt "sug på karamellen" så kan det bli en svensk progressiv klassiker. Kaipa..pff

--- Slut citat ---

"Inte hinner lira klart"  :lol: Kanske något för myran att slutföra?  Kaipa var ju lite mer fusion men vilka musiker..  :D

Clemens:

--- Citat från: Dividend skrivet 07.04.2013, 10:32:04 ---
--- Citat från: Clemens skrivet 02.04.2013, 22:08:42 ---
--- Citat från: Dividend skrivet 02.04.2013, 17:55:58 ---Det här är det bästa och mest följdriktiga jag hört av er! Trevligt, trevligt...

--- Slut citat ---

Är ju trist bara att det bästa inte blev mer än så här.. . Tack! /C

--- Slut citat ---

Det var inte så jag menade :) Jag menade att ofta gör ni båda väldigt bra saker :D oavsett låt, men den här intresserade mitt analytiska sinne lite extra.. Alltså på det sättet tycker jag den är "bäst" av de ni gjort.

Schysst ackordsföljd :D

--- Slut citat ---

Jag fattade!  :D  och kan känna att det är tråkigt att man inte slutförde. Men man får välja sina bataljer. Tack Divi!  :)

Eddi:
Jag hittade en mp3 på datorn som hette Without där utan tvekan Tony Banks lirade och resten måste ju vara Genesis. Sökte Genesis+Without men fann ingenting vettigt. Skickade över låten till MaxB som kollade ID-taggen där det stod Clemens & Karl :lol:
Helt suverän är den men som sagt oavslutad aj aj aj......

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion