Forum > Färdiga produktioner

K & C - Without

<< < (7/9) > >>

Clemens:

--- Citat från: equality skrivet 02.04.2013, 19:34:39 ---Minns Karls version av denna från Studio-forum-tiden mycket väl, kanonlåt. Inledningsackorden är bara så läckra! Ju mer man gillar originalet desto svårare är det att ta till sig en ny version. Denna funkar mycket bra, kanske händer det väl mycket för min smak men en höjdare är det likväl. 

--- Slut citat ---

Nu blev jag lite överraskad, visste inte att Karl hade en färdig låt med denna..hmmm.. Då måste det va pianointrot  som ligger med sång..

Clemens:

--- Citat från: SYNTH skrivet 02.04.2013, 20:27:17 ---Lät mycket Tony Banks japp det här gillar jag! B)

--- Slut citat ---

Nice!  :)

Clemens:

--- Citat från: Girly skrivet 05.04.2013, 00:07:44 ---Det är ju bara att stämma in i hyllningskören  :D
Svinbra... skulle dock kunna få vara dubbelt så lång med Karl på sång i andra halvlek... önskedrömmer  :rolleyes:
Girly

--- Slut citat ---

Lite kul ibland att göra.. men blir alltmer sällan. Tack!  :)

Clemens:

--- Citat från: Sigmunds skrivet 05.04.2013, 16:07:42 ---Veeeldiiiig bra!

--- Slut citat ---

Tackar!  :)

Clemens:

--- Citat från: Asti skrivet 05.04.2013, 21:51:36 ---Njöt av den här underbara låten en gång till! Mästerligt klaviaturspel!
Kanske skulle cymbalerna tonas ner en aning i slutdelen...
Skulle man kunna få ta del av den där länken till Arp pro soloist?  :rolleyes:
/Asti

--- Slut citat ---

Va kul att du gillar!  :) här är länken https://www.box.com/s/08135b8935bc4c6261bb

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion