Forum > Färdiga produktioner
K & C - Without
Clemens:
--- Citat från: MaxB skrivet 31.03.2013, 14:37:01 ---Det här är en av låtarna som aldrig på med på plattorna: "Wind and wuthering" eller "And then there were three".
Behöver jag säga att jag gillar't? :wub:
--- Slut citat ---
Kul! Blir nog bara en "parentes" mer tänkt som ett inlägg i Arp Prosoloist länken..
Clemens:
--- Citat från: Jocke skrivet 31.03.2013, 16:18:03 ---Läckert! :) Det finns de som påstår att tidsresor inte är möjliga men det torde nu vara motbevisat... ;-)
--- Slut citat ---
Tidsresa var ordet! :D
Clemens:
--- Citat från: cykeln skrivet 01.04.2013, 12:06:59 ---Spännande, kreativ komposition!
men man förstår att det är en ofärdigt verk
Ex så är orgeln vid 21-27 är inte särskilt rolig, lite för mycket trummor på sina ställen samt en rätt vass ljudbild
Trots det är det musikaliskt en höjdare
--- Slut citat ---
Orgeln är skitball :D Ja..mycket fix finns att göra i denna..men stannar vid denna version. Tanken var ju åxo att sång skulle ligga över hela pianostycket i början.. Kul att du gillar! :)
Clemens:
--- Citat från: hagis skrivet 02.04.2013, 16:17:07 ---Den här var en höjdare. Orgelljudet är väldigt Tony Banks. Håller med om att slutet skulle kunnat vara med på "Wind and wuthering".
--- Slut citat ---
Låten skulle ha passerat en tidsepok från "Selling" till "W&W" har jag för mig. Men projektet havererade någonstans på vägen../ Hörs C
Clemens:
--- Citat från: Dividend skrivet 02.04.2013, 17:55:58 ---Det här är det bästa och mest följdriktiga jag hört av er! Trevligt, trevligt...
--- Slut citat ---
Är ju trist bara att det bästa inte blev mer än så här.. . Tack! /C
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida