Forum > Demolåtar

blade runner : Art Vollen Vader

<< < (3/4) > >>

Jocke:
Spännande! Gillar när gränser tänjs. :)

Hör inte heller brus men det händer något märkligt i slutet av slingan. Trodde min hörlurskontakt inte satt i som den skulle för det blir tyst i ena kanalen... Tror det här kan bli riktigt kul - jobba på! :)

Om jag ska ha en synpunkt så här tidigt tycker jag inte att virveln ska vara med under lugna orientaliska partier - jag hade bytt den till en försynt puka och sparat virveln till det ev kommer igång för att få upp drivet.

jonnerstone:

--- Citat från: Blade Runner skrivet 24.03.2013, 12:52:37 ---
Hmm, tar den inte jpg filer eller vad gör jag för fel?  :wacko:

--- Slut citat ---

Av förklarliga skäl så kan du inte länka till en bild som ligger lokalt på din egen dator. Ladda upp den på t.ex Forumbilder så får du en länk som du kan klistra in i din post.

http://forumbilder.se/

Blade Runner:

--- Citat från: Jocke skrivet 24.03.2013, 13:04:22 ---Spännande! Gillar när gränser tänjs. :)

Hör inte heller brus men det händer något märkligt i slutet av slingan. Trodde min hörlurskontakt inte satt i som den skulle för det blir tyst i ena kanalen... Tror det här kan bli riktigt kul - jobba på! :)

Om jag ska ha en synpunkt så här tidigt tycker jag inte att virveln ska vara med under lugna orientaliska partier - jag hade bytt den till en försynt puka och sparat virveln till det ev kommer igång för att få upp drivet.

--- Slut citat ---
Tog bort virveln på dom lugna partierna å ändrade om lite, bättre?
Har medvetet lekt med stereobilden för att få det mer mekaniskt (syntaktigt) så det kanske e det du stör dig på i ljudbilden!?
Tack för råd å rön  :D

Gurano:
Ett helt ok intro men det behöver utvecklas tror jag. Jag hör lite brus men inte så att det är ett problem

/G

zorrow:
Fint ljud. Låter Japan i mina öron. Jag hör inte bruset :unsure: Det här går att spinna vidare på ju. Kanske lite bombastiskt med körer och djupbas. Spännande!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion