Forum > Demolåtar

blade runner : Art Vollen Vader

(1/4) > >>

Blade Runner:
Suttit å lekt lite med min bordsharpa/cittra igen!
Inget färdigt här inte, måste fixa nån bra mygga för min Shadow brusar MYCKET!!
Allt förutom trummorna e bordsharpa/cittrán med effekter  :P
Har inte använt cittra delen än men den kommer, mer bas då  :wub:
Ska till nån höjning å nått mellanspel senare, det här va mest för å höra om idér å tycke!?
Ändrade lite i följderna å tog bort virveln ifrån lugnare partier enligt råd ifrån Jocke!!

Eddi:
Kul ljud o inte hör jag så mycket brus heller - bra fortsätt på detta :)

MaxB:
Jag har inte lyssnat på Andreas på länge men det här påminner mig lite om honom. Minns att han omgav sig med lekfulla och duktiga musiker.
Har du en cittra avsedd för ackordspel eller en där man ska spela enskilda toner?
Jag har en av vardera men glömmer bort att de borde användas på inspelningar. Det låter ju coolt!

Blade Runner:

--- Citat från: Eddi skrivet 24.03.2013, 00:04:04 ---Kul ljud o inte hör jag så mycket brus heller - bra fortsätt på detta :)

--- Slut citat ---
Tackar, försökt å ta bort så  mycket brus som möjligt men har inte nått riktigt bra anti Springsteen program  :rolleyes:

Blade Runner:

--- Citat från: MaxB skrivet 24.03.2013, 00:48:27 ---Jag har inte lyssnat på Andreas på länge men det här påminner mig lite om honom. Minns att han omgav sig med lekfulla och duktiga musiker.
Har du en cittra avsedd för ackordspel eller en där man ska spela enskilda toner?
Jag har en av vardera men glömmer bort att de borde användas på inspelningar. Det låter ju coolt!

--- Slut citat ---
Mmm en Andreas fan  :wub: Hoppas Janne Schaffer spelar på denna åsså  :P
Denna e en mix med 25 strängar å 5 ackord, tror pappa köpte den i Estland på tidigt 90tal.
Har stämt den efter vad jag tyckte lät juste, har ingen aning om hur den ska stämmas  :huh:
Ja ta fram dom å riv loss lite   :D

Tack, håller med om att det låt coolt  B)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion