Lyssnat nu.
Kan inte se skogen för alla träden, vilket betyder att pga att låten är så bra så funkar nog vilken tolkning som helst.
Ha det i åtanke, men det här låter riktigt bra. Kören låter bättre än den manskör manowar kör med live oftast. (Fast tror du kan feta till den ytterligare med stämmor och prylar!)
Annars funkar riffet. Riktigt passande. Ansatsen till solo, kanske kan filas på också? Mixen låter förstås som den gör, slaskig (speciellt när solot går), men det vet du nog om.
Lem-Eddi kan nog funka riktigt bra på leaden.
Tackar divi! Kören ska fetas till, ska jobba igenom låten mer. Tar med mig dina tankar, tack!
Klipper lite lätt på min Macbook (så viss reservation på det) annars funkar väl det här fint? Lite live känsla är det allt, känns nästan som du dragit in det med en dynamisk mick även om det inte eg låter så på soundet. 
LITE skränigt kanske men det kanske är den eminenta macbook högtalaren 
Tackar, ska jobba igenom den. Sånglead är live i studio, samma gitarrer, en tagning bara. Kommer bli bättre, förhoppningsvis

det är lite "livekänsla"

Vet nästan inte om du skojar med oss med denna cover, då det för att komma från dig var det ovanligt mycket "livekänsla". Formen funkar helt klart, och Powermetal är ju alltid lite skrattretande. På ett bra sätt.
Kör på!!!
Haha, förstår att det känns så. Men det är tänkt som ett bonusspår till vikingaplattan. Dags att hedra lite av mina gamla idoler

Lite som vägen i norland ojämn 
rolig o se vad som gömer sig där under live filten
Allt gott
Tony
Haha, tack Tony

Nu är du ute och krigar med vikingarna igen, du har ett eget unikt sound, och med det så karvar du ut din väg
Det som jag tycker är viktigast saknas
Hade du kul när du gjorde den?
Skulle du tycka det var roligt att spela den live?
Om svaret är ja, - keep up the good work! Jag headbangar på första raden 
Kör den gärna med dina andra valhalla låtar, de passar bra ihop. Låter som på skiva 
Tack Josef

kul att du upplever ett "sound". Du har också rätt, det är ett bonusspår till den plattan antagligen. Jag hade skitkul med denna cover, kul att dra gamla hjältars låtar!