Forum > Färdiga produktioner
MaxB - Den svenska sommaren
Jocke:
Det är ett helt annat flow genom låten nu! :) Funderar på om inte intro är så bra att du skulle stoppa in det efter sticket också...???^^
MaxB:
--- Citat från: Jocke skrivet 20.03.2013, 22:50:02 ---Det är ett helt annat flow genom låten nu! :) Funderar på om inte intro är så bra att du skulle stoppa in det efter sticket också...???^^
--- Slut citat ---
:huh: ...om intro inte är så bra... :lol:
Kan bli något sånt kanske, det låter ju vettigt om Roffes saxofon kanske ska vara med. ;)
Ska skicka den här i tonarten F till honom...
Jocke:
--- Citat från: MaxB skrivet 20.03.2013, 23:07:20 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 20.03.2013, 22:50:02 ---Det är ett helt annat flow genom låten nu! :) Funderar på om inte intro är så bra att du skulle stoppa in det efter sticket också...???^^
--- Slut citat ---
:huh: ...om intro inte är så bra... :lol:
Kan bli något sånt kanske, det låter ju vettigt om Roffes saxofon kanske ska vara med. ;)
Ska skicka den här i tonarten F till honom...
--- Slut citat ---
Ah - saxparty! :P B)
Ja, det blir så konstigt när jag skriver... försöker låta bli att orera sida upp och ner... :lol: Du fattar vad jag menar - är ju en snäll kille innerst inne! :)
Eddi:
Lyssnat på senaste och den duger alldeles utmärkt som den är. Men jag reagerade lite på sticket som dels är moll (med lycklig text) och dels inte riktigt limmar i takten på något sätt - sedan kommer vers 3 och utro som laggar i takten - ett annat fenomen alltså - hoppas du förstår vad jag menar - det kan vara fraseringen som ställer till det fast fasen vet om det inte är basen jag kan inte sätta fingret på det men nåt är mysko....
Sov gott :lol:
Dividend:
Lyssnar nog på senaste :unsure: (i trådhuvudet).
Tycker det är en skön känsla i låten, lite bipolär med avseende på att ytterligheterna skildras.
Jag hade nog rimmat lite annorlunda! Men fin fin låt! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida