Bra här Jocke.
Gillar elpiano verren bäst.
Riktigt snyggt detta,så frågan är om den håller för stugmappen.. 
Jorå,det gör den 
Mike
Tack Mike!

Så jag får privilegiet att spelas i nya högtalarna då... glöm inte batterierna! ;-)
Jag är lite förundrad över hur mycket av den musik jag lyssnar på numera kommer från KR!

Man kanske inte ska dra några förhastade slutsatser - det kan vara lokala trender i din och min stuga...

men jag tror att sättet "vi" lyssnar på musik på håller på att förändras.^^
PS. Det är genom att citera dina inlägg man får många sidor kommentarer på sina låtar!

Är benägen att hålla med space, Dividend och mike...båda tummarna upp.
Du är så bra på att sätta ihop alla delarna till en helhet som "funkar".
Yes!
/Roffe H
Tack Roffe!

Jag hade ju en fantastiskt bra grund att jobba på här!

Elpianot och wah, wah pedalen fungerar fint. De bidrar till ett litet moderna sound,
jag gillar....I senaste version kommer dynamiken och alla instrument fram mer.
Mycket bra jobbat, Jocke !!!!
Sitter och diggar
, den är ju skön - är mitt inne i gitarrsolot nu.......
Mycket skönt och trevligt att alla instrumenten kommer fram och får sin plats....
Du har verkligen fått ordning på frekvenserna här !!!!!!
Mixen sitter.... 
mvh
Tax pxm! (Hoppsan... blev lite kul stavfel... menar så klart "Tack!

")

Roligt att du gillar!

Ibland får man det funka. Jag har "harvat" med mycket instrumentalt i flera år och tycker att det mest blivit mediokra backingtrack som inte varit så kul att lyssna på än hur bra groove och geniala harmonier jag tycker mig ha fått till... I höst och vinter har jag fått äran att i några projekt samarbeta med otroligt duktiga personer i låtar med sång och jag tror att det har flyttat mitt fokus för nu funkar plötsligt en instrumentalgrej så här pass bra... ^^ Det gör mig så klart jätteglad men det finns alltid mer att lära. Ska försöka få kläm på akustiska inspelningar framöver - det sägs att det tar 10.000 timmar att lära sig någonting riktigt bra...