Forum > Demolåtar
Jocke tolkar Roffe. (Nu med elpiano och maxad med Max på Wah-wah-gura)
Jocke:
--- Citat från: MaxB skrivet 24.03.2013, 00:40:17 ---Jag tror att båda balansinstrumenten - wahwah på ena sidan och pianot på andra - med fördel kan ligga närmare mitten och gitarren kan ha lite mindre volym. Tror inte den behöver höras, utan mera förnimmas.
--- Slut citat ---
Ja, man kan säkert jobba vidare - la helt enkelt in din gura i stället för min... Behöver nog lyssna lite mer för att känna av varthän det pekar - tack för ditt bidrag! :)
--- Citat från: Blade Runner skrivet 24.03.2013, 12:21:48 ---Känns som om man sitter på en Caribbean lux cruiser å kryssar mellan öarna med en Mojito i handen, medans husbandet med Mats Schubert statiskt plinkar på pianot :wub:
Älskar det statiska Pianot i kontrast till det softa, kunde varit kvar hela tiden men med lägre volym!
--- Slut citat ---
Tack för uppskattningen! Jag åker nog gärna med på den där resan... B)
När jag plockat ut harmonierna kände jag att det fanns en påtaglig risk att det skulle bli hissmusik och har försökt tuffa till den lite - vi får se om det blir fler drinkar eller om man ska sluta dricka när man har som roligast? :lol:
Roffe H:
Tycker också att wha-wha guran gjorde sitt till - en extra puff åt rätt håll. Svänger skönt! B) Bra jobbat Max och Jocke. :D
//Roffe H
spacetrucker:
Nu låter denna störtskön. Om ni ännu kan ta pukan som nu ligger till höger lite närmare mitten så är det mums ^_^
Space
Dividend:
Fint fint!
Tummen upp!
Jocke:
Tack Roffe, Space & Div. Ska jobba igenom den lite noggrannare när den fått vila lite! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida