Forum > Demolåtar

Jocke tolkar Roffe. (Nu med elpiano och maxad med Max på Wah-wah-gura)

<< < (3/11) > >>

pxm:
Spännande dynamik du bygger upp runt saxen, Jocke....
Gillar detta....

mvh

Jocke:

--- Citat från: pxm skrivet 18.03.2013, 11:52:48 ---Spännande dynamik du bygger upp runt saxen, Jocke....
Gillar detta....

mvh

--- Slut citat ---

Kul! :) Ja, det är väl harmonier som är lite i din smak? Det finns faktiskt några rena dur och moll-ackord med...  :P Har inte mixat sax förr och hamnade väl någonstans mellan kaklat badrum och Ingemar Nordströms saxparty... :lol:
Tack för tyck! :)

zzeb:
Skön melodi. En id'e är att spela 16-dels funkgitarr istället för att följa pianot på 8 - delarna. Helst på "sticket" eller vad du kallar det. Värt att jobba vidare med tycker jag.

Jocke:

--- Citat från: zzeb skrivet 18.03.2013, 13:00:28 ---Skön melodi. En id'e är att spela 16-dels funkgitarr istället för att följa pianot på 8 - delarna. Helst på "sticket" eller vad du kallar det. Värt att jobba vidare med tycker jag.

--- Slut citat ---

Tack zzeb! :) Ska klura lite på det. En hel del keys/gitarr blev liggande kvar sedan jag klurat på harmonierna så det kan säkert finnas anledning att göra på andra sätt - ska testa när jag rehabiliterat mig - måste kanske "rocka" några dagar först...  :rolleyes:  :P

Roffe H:
Jag tycker det blev spännande och finurligt på nåt sätt, är imponerad över ditt sätt att jobba med alla min figurer och fraser. Mer gura och något mindre volym på saxarna ? Annars, kanoners!  :)
/Roffe H

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion