I sluttampen på flunsan.Det var lättare att vara sjuk då jag läst alla fina kommentarer

Då skall vi se:
Tokai/Staffan:
Jorå,jag lirar bas här.Virveln har en massa spökslag och är något högt mixad,åtgärdar då jag spikat klart på detta..Sången är inte vad den brukar vara men jag är på bättringsvägen,så det kommer vad det lider.
G:
Thanx man..Ja acken,väldigt rassligt ljud från min gamla
och oerhört tungspelad..Vilket gör en eqfiltrering i toppen nödvändig,håller med annars - lite brightare skall den vara..Väntar på att ekonomin i amerika skall bli lite ljusare då skickar dom min Fender acke

MR Thomp:
Coolt man,looks like I ain´t draggin´my cat in the tail backwards then 
Virveln är något högt mixad i volym och spökslagen så en liten filtrering gör nog susen.
Peter:
Thanx man,nu börjar jag friskna till men har ingen röst än.Jag skall ge mig i kast med denna som första projekt.Helt riktigt,det ligger flera dova element i mixen som bidrar till ett lite för basigt sound.Funkguran får lite till då..
Altsax:
Mjaaauuu

Max:
Thanx man.Ja flunsan är strax besegrad,så jag sätter upp denna låt som första projekt.
Sång är ju givet,kanske mer orgel och lite blås också..
Bluesboy:
Thanx man.Sång och utbyggt arr kommer..Fläsk gillar vi till palt och blues

Jocke:
Ja,flunsan slog med full kraft och jag har legat däckad.Läst vad som skrivits mellan feberdimmorna,log åt dina rader

Basen "funkar",härligt.En liten justering blir det nog och mer arr samt sång.
Roffe:
Thanx man,kul att du diggar.Ja,håller jag mig till blues med lätta kryddningar så får jag till det verkar det som

Mer kommer då nästa inspirationsvåg sveper fram genom natten,fast det är nog bättre att yla på dagen.
Biken:
Thanx man.Vi får se vad som kommer ut av detta.Hittat nya riff mellan feber dimmorna så jag testar lite ideer i arret innan jag tar tag i texten.Går jag bet,så vet jag vart jag kan vända mig
#########################################
Tack alla för fina kommentarer.Flunsan kändes lättare att bära då jag har läst allt flere gånger

Mike