Forum > Färdiga produktioner
Bjurte & Marre - Soultaker/The End
Jocke:
--- Citat från: Marruschkka skrivet 23.03.2013, 17:18:34 ---Jocke: Du är en klippa i dina synpunkter och uppmuntrande ord, det uppskattas mycket käre musikvän!
--- Slut citat ---
Tack själv för den fina musiken! :) Jag tycker inte att det ska gå ens ära för när att andra lyckas göra riktigt bra grejer fast egentligen kanske jag bara garderar mig själv mot framtida sågningar... :lol:
bjurte:
Tack igen alla!!
Men jag har fortfarande inte fått någon feedback på basen ?? DISTAR den eller inte ??
Please Zorrow !! Du som startade det hela,är det bättre nu ?? :unsure:
Ni andra oxo, hjälp mig få ett avslut på skiten så jag kan sova gött om natten och ta tag i mitt liv igen.. :o... :D
Gurano:
--- Citat från: bjurte skrivet 24.03.2013, 14:36:07 ---Tack igen alla!!
Men jag har fortfarande inte fått någon feedback på basen ?? DISTAR den eller inte ??
Please Zorrow !! Du som startade det hela,är det bättre nu ?? :unsure:
Ni andra oxo, hjälp mig få ett avslut på skiten så jag kan sova gött om natten och ta tag i mitt liv igen.. :o... :D
--- Slut citat ---
Vet inte om det är basen som distar ... men något är det i alla fall i mina hörlurar! ... hmm tror faktiskt att det är gurorna i början - annars stör nog inte basen distmässigt ... tror jag.
/Gurano
zorrow:
Nu har jag lyssant och lyssnat...Gurano har rätt. Såvitt jag kan höra är det kompguran i vänster öra som distar men också basen och då vid EE G A uppgången. Ligger det baskagge där som krockar ljudmässigt? Jag tror det? Basen distar inte hela tiden utan endast vid några få tillfällen när låten går i creshendo. Ledsen att behöva ge ett sådant besked... :(
bjurte:
Nä nu för ni väl ta och 'tvätta' er!! :angry: ;)
Guran är och ska vara småskitig/sprucken...
Basen, ja jag ska lyssna igenom imorgon på lite högre volym,passerar det min toleranströskel då, så får det vara.. B)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida