Hörde ditt första vokaltest men avstod att kommentera - nu efter tonartsbyte och med Marre så har den ju vuxit 1000-falt det här är riktigt riktigt bra - tycker att era röster passar bra ihop och låten är ju hur laidback och skön som helst.
fyra glada leenden för det.
Nämen! Så trevligt

Javisst, Marres stämma blev pricken över i:et! Skitsnyggt!
Möjligen är nivån lite, lite för hög på den just vid "Trouble" om man jämför med din egen andrastämma i versen.
Men du kanske vill att det ska vara lite starkare i "refrängen"..?
Väldigt njutbart det här!
/Asti
Tack Asti och jag håller med om att jag var lite stark på Trouble, nu känns den mer integrerad i ljudbilden på reffarna.
Oj vad bra det blev, nu hörs sången perfekt och Marias stämmor förgyller det hela.
4 o en 1/2 Saxar av 5 i en saxask! 
Kuuul att du oxå gillar den här sax-låten!
Sketabra!!! Avslappnad och skön sång, och kören understödjer det hela. Fint så!
Kanske skulle tagit bort Marre i introt och låtit saxen vara ensam där.
Snygg passning till Misty där vid 130. 
Har inget att anmärka på direkt.
Lite Söndag i sängen-vibbar. Gott det!
Bra synpunkt där, Roffe tog bort min introsångslinga till förmån för saxen, håller med. Visst är det skönt gung här, ja

Gillar inte jazz normalt, men den här gör du riktigt bra, bra text å skön att lyssna på, grym sång på denna!
Lyssnar från början till slut och kommer på mig själv med att... just bara lyssna 
Hihihi...det var skoj

Era röster fungerar väldigt väl tillsammans och inuti kontexten. Jag tänker ju Monica Z och Svante Thuresson - om de någonsin sjöng ihop på riktigt?
Det är inte långt ifrån, i alla fall. Gillar även texten!
Men du då, Z och Svante..jag suger åt mej rejält

Jajamen - det här har du fått till bra på alla sätt
Snygg lättjefull låt
Bra sång av dej!
och Marre fyller på snyggt - skulle kunna adlibba lite mer på slutet
Bra!
Tack Cykeln, men ville inte göra för mycket här då jag kände att Roffe ska vara i centrum på alla vis, så himla bra låt bara!
Shyssta sånginsatser från er båda !!!!!
Kommer på mig själv att bara sitta och digga detta
och inte lyssna kritiskt....
och...det är ju bra kritik !!! 
Bra produktion, rent och klart sound...
mvh
Tack Johan

Helskön låt som skulle passat bra in i Leffe smokerings (tror jag det hette) radio program. Håller med de som refererar till Svante o Monica.
Är det du som spelar övriga instrument?
Svante o Monica-igen?!! Så kuuuul..tack som f-n..*bugar*
Håller med de andra här. Helskön låt. Den var bra redan när jag lyssnade senast, men nur har den blivit bättre.
Kan hålla med om att Marre borde vara mindre stark på ordet "trouble".
Och jag tycker fortfarande att låten är lite för lång. Men det är ingen annan som reagerat på det, så förmodlingen inget du borde ta hänsyn till.
Jag ligger lite lägre på Trouble nu, jättebra

Jocke, dina fina kommentarer sammanfattar jag med ett stort smile:

och:
Sex laxar i en laxask strax dax!
/Maria Marre Marruschkka