Forum > Demolåtar

Roffe H -TROUBLE ( Ny version med Marre på stämsång)

<< < (7/13) > >>

Jocke:
Underbart!  :wub:

zorrow:
Riktigt bra! Härligt släp och stämning i låten. Det här kanske inte är min "kopp te" normalt sett men det är riktigt njutbart ändå för en gammal hårrockare  :wub: Ändra ingenting i ludbilden nu, allt är harmoniskt.. Härligt!

Marruschkka:

--- Citat från: Roffe H skrivet 15.03.2013, 16:42:07 ---Här är låten i stort dett färdig, med saxsolo och allt, i Eb. Hoppas bara på att Marre kan lägga sång på den också.   :huh: Tack Max, det var nåt skumt med mp-3 konvertern helt klart, tror jag fixade till det hela, inget gnissel i alla fall?   :D
/Roffe H

--- Slut citat ---

Jo, så blev det till sist, fast jag konstrade lite i början, för jag tycker Roffe sjunger som Svante Thuresson i den här och det kunde gott räcka utan mej :wub:, men se-det tyckte inte Roffe, han ville prompt ha in min stämma ändå, så okej då, jag gillar låten så mycket så där la jag in lite stämma. Fast jag tycker han klarar sej perfekt ändå.

Tack för musiken Roffe, du är en stjärna :D

/Marre

Eddi:
Hörde ditt första vokaltest men avstod att kommentera - nu efter tonartsbyte och med Marre så har den ju vuxit 1000-falt det här är riktigt riktigt bra - tycker att era röster passar bra ihop och låten är ju hur laidback och skön som helst.  :D :D :D :D fyra glada leenden för det.

Jocke:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 16.03.2013, 23:44:59 ---
--- Citat från: Roffe H skrivet 15.03.2013, 16:42:07 ---Här är låten i stort dett färdig, med saxsolo och allt, i Eb. Hoppas bara på att Marre kan lägga sång på den också.   :huh: Tack Max, det var nåt skumt med mp-3 konvertern helt klart, tror jag fixade till det hela, inget gnissel i alla fall?   :D
/Roffe H

--- Slut citat ---

Jo, så blev det till sist, fast jag konstrade lite i början, för jag tycker Roffe sjunger som Svante Thuresson i den här och det kunde gott räcka utan mej :wub:, men se-det tyckte inte Roffe, han ville prompt ha in min stämma ändå, så okej då, jag gillar låten så mycket så där la jag in lite stämma. Fast jag tycker han klarar sej perfekt ändå.

Tack för musiken Roffe, du är en stjärna :D

/Marre

--- Slut citat ---

2 stjärnor = dubbelt så bra! ;-)

(Nä, jag vill inte ställa mig in...^^)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion