Forum > Demolåtar
Asti - Cry for silence (fortfarande samma version)
Asti:
--- Citat från: Jocke skrivet 15.03.2013, 19:26:00 ---
--- Citat från: Asti skrivet 15.03.2013, 19:14:20 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 15.03.2013, 13:01:26 ---Lyssnat igen! :)
--- Slut citat ---
Tyvärr är det fortfarande samma version....
Men lyssna gärna ändå! :)
/Asti
--- Slut citat ---
Vaddå tyvärr - den är underbar! :)
--- Slut citat ---
Jättekul att du tycker så, men jag känner att jag borde göra något åt trummorna....
/Asti
Asti:
--- Citat från: Eddi skrivet 15.03.2013, 23:30:50 ---Yes my good det här är en av dina i särklass bästa - fasen så bra den är :wub:
--- Slut citat ---
Nu har du räddat lördagen Eddi! :)
Tack så hemskt mycket!
/Asti
Jocke:
--- Citat från: Asti skrivet 16.03.2013, 09:50:44 ---
--- Slut citat ---
/Asti
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
Jättekul att du tycker så, men jag känner att jag borde göra något åt trummorna....
/Asti
--- Slut citat ---
Lyssnat igen... B)
Har inte alls reflekterat över att det skulle vara något fel på trummorna... ^^ Du har en härlig röst, är en duktig textförfattare, kompositör och instrumentalist men om du väljer att se dig själv som trumprogrammerare kanske det är något du behöver snacka om... :rolleyes: :P
OK då... I början av versen ligger det samtidiga slag på kagge och hatt. Låter inte illa men annorlunda... Sedan kunde man prova att halvera takten på riden under refrängen så att den bara går på 4:e-delar.
Asti:
--- Citat från: Jocke skrivet 16.03.2013, 12:21:47 ---
--- Citat från: Asti skrivet 16.03.2013, 09:50:44 ---
--- Slut citat ---
/Asti
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
/Asti
--- Slut citat ---
Lyssnat igen... B)
Har inte alls reflekterat över att det skulle vara något fel på trummorna... ^^ Du har en härlig röst, är en duktig textförfattare, kompositör och instrumentalist men om du väljer att se dig själv som trumprogrammerare kanske det är något du behöver snacka om... :rolleyes: :P
OK då... I början av versen ligger det samtidiga slag på kagge och hatt. Låter inte illa men annorlunda... Sedan kunde man prova att halvera takten på riden under refrängen så att den bara går på 4:e-delar.
--- Slut citat ---
Tror jag ska kontakta kommunens trumprogrammeringsrådgivare! Hon är väldigt taktfull och känd för att hålla ett högt tempo.
Ska tydligen vara nå´t i hästväg! Hon kanske ordinerar ridelektioner..? :rolleyes:
Allvarligt, ska försöka omsätta dina tips! Tack för dom och trägen feedback i övrigt!
/Asti
equality:
Drömskt och vackert. Fint arrad också med körer och elgitarr. Det som inte riktigt funkar i mina öron är den höga stråksstämman på slutet annars lite av spåret som glömdes på den vita. Varför inte lägga upp dina alster på engelsktalande sajter för lite större publik?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida