Forum > Demolåtar

Gurano & IKEN - Underbar dag

<< < (5/7) > >>

Gurano:

--- Citat från: Fuzzbub skrivet 27.02.2013, 16:45:46 ---Håller åxå med Palm till fullo. Ta inte bor sången den funkar!  Sen skulle jag vilja höra ngn Olle Ljungström-tolkning av dig, med dig på sång. Det kommer att bli kanon!  Bra Gurano!  /Fuzz

--- Slut citat ---
Kul att du gillar!
Njae sången darrar för mycket - får väl lov att sjunga om den vid tillfälle då!
Någon Olle-tolkning törs jag inte ge mig på :D

Gurano

Roffe H:
Tycker inte heller att du ska ta bort sången, den hör till nu när man lyssnat ett par gånger. Max hade en poäng med lite mer reverb på sången så den smälter in i resten... :D,
/Roffe H

Alatar:
Schyst låt. Men, jag tycker att du inte sjunger så bra. Kanske kan du övertala ngn annan, typ Harmonika Mike att sjunga istället?

Gurano:

--- Citat från: Roffe H skrivet 28.02.2013, 00:38:09 ---Tycker inte heller att du ska ta bort sången, den hör till nu när man lyssnat ett par gånger. Max hade en poäng med lite mer reverb på sången så den smälter in i resten... :D,
/Roffe H

--- Slut citat ---
Sjunga om är det som gäller ... Men tack i alla fall

--- Citat från: Alatar skrivet 28.02.2013, 00:44:36 ---Schyst låt. Men, jag tycker att du inte sjunger så bra.

--- Slut citat ---
Tack. Precis mitt i prick - dålig sång :)

IKEN:
Tycker inte att du sjunger dåligt alls!! Håkan Hellström sjunger dåligt!  :lol:
Sången låter lite ''utanför'' musiken på nått vis,olika reverb?Det är inte för mycket,men det skiljer mot musiken.Resten är bra i mina lurar,snyggt gitarrspel som vanligt,du är duktig.  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion