Några ez frälsta - coolt!
PXM:
Ja köper du denna plugg så måste du också ha ez original eller Superior,och då drar det iväg lite prismässigt..
Eddi:
Ja,kanske lite dovt..Jag la ett mycket svagt reverb på mastern,för lite mer rumskänsla,skall fixa en verre utan det så klarnar kanske ljudet lite.I övrigt så är det pluggen orattad rakt ut i luften.Superior har andra sound,kanske finns detta där?
Max:
Se svar till Eddi..I mina öron är virvelsoundet överlägset det jag har i ez väg..Vintage,rocksteady(vilken jag aldrig använder) eller vad den nu hette och original.Nya grejer är kul,lite som julafton då man var liten

Addictive demon kan jag avinstallera nu helt klart.
Bribedant:
Håller med,jag har några ezpluggar.Ingen av dom har detta virvelljud.Sedan har pluggen helt andra möjligheter till att ratta soundet,inte kollat så noga på det än.Det ser betydligt mer avancerat ut än ez orginal.
Asti:
Ja kanske lite dovare,men det går att ratta en hel del direkt i pluggen.I mina öron och jämfört med de ezpluggar jag har - kanon.
Bluesboy:
Japp,så här skall virveln sjunga.
Gurano:
Ja,men det blir ingen låt av detta - det kan jag lova

Tanken var virveln rakt av i en mix så alla får höra.
#################################################
Jag tyckte inte reverbet på mastern låg på så mycket,då jag slängde in det här..Jag lägger upp samma mix men utan master reverbet så får vi höra skillnaden..Men det blir lite senare..
Mike