Lite kommentarer nice.
Max:
Ja munspelet behöver jag aldrig fundera på,en tagning,ibland fungerar det fint.Nån grunka på sist delen tänkte jag ta om men släppte igenom det.Sången,tack.
Orgeln - ja jag lyssnade tre ggr på låten sedan satte jag liret på en tagning.Det enda jag gjort efter det du hörde det på "first take" är lite dist och en snutt delay och lite eq..Jag brukar lyssna på en lirare som heter "Tony Monaco"(kolla spotify och håll i dig) och kände mig lite inspirerad

Jag har varit inne på att kapa lite,till förmån för text eller gura.
Guran som gör entre´före orgeln skulle ju kunna fortsätta ösa till senare delen av orgelsolot som ex..
Visst,jag kan lira om och sätta inledningen - men jag tycker låten behöver mer text i första hand.
Spacekrister:
Jag körde orgeln genom Halionsonic,inte så mycket man kan göra åt soundet.Fast ljud om så säger.
Liret,ja vi får se hur vi gör med det - det är noterat.
Missljudet du hör,ja det hör jag också men det är svagare nu än det var på G första mix.
Hittils är vi tre som har hört det.Jag vet vad det är och vad det beror på samt frekvensområde där det uppstår men vi låter folket lyssna efter det.Thnx för munspel å sång tycket..
Roffe:
Kul att du diggar Roffe,det blir nog liite till i denna så småningom.
Jocke:
Ja,jag kanske skall lämna WO på denna till förmån för nå annan
GOT YA!

Ja,och det är mycke munspel..Mera gura är en riktig iakktagelse.Det finns lite olika förbättrings vägar,men vi ville se vad KR säger.Orgeln,ja jag tycker också att guran som drar loss vid 44 borde fortsätta en bit till..
Orgeln kan man ju alltid snygga till/spela om eller skippa.Jag kan ju alltid dra ett övertonsflöjt solo,men då blir det ännu snabbare

######################################
Kul med komments boys
Mike