Forum > Demolåtar

Gurano & Harmonica Mike - Shotgun

<< < (6/11) > >>

MaxB:
Jag såg till att ladda ner den på mp3-spelaren innan den försvann! Tror jag ska lyssna på den nu, haha!  :lol:

Jocke:

--- Citat från: MaxB skrivet 18.02.2013, 23:47:05 ---Jag såg till att ladda ner den på mp3-spelaren innan den försvann! Tror jag ska lyssna på den nu, haha!  :lol:

--- Slut citat ---

Undrar om de hört talas om illegal fildelning?^^

Altsax:

--- Citat från: Jocke skrivet 19.02.2013, 00:05:20 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 18.02.2013, 23:47:05 ---Jag såg till att ladda ner den på mp3-spelaren innan den försvann! Tror jag ska lyssna på den nu, haha!  :lol:

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

I min familj delar alla barnen på samma fil, de gillar jordgubb allihopa. Menar du att jag och frugan gör nått olagligt?   :ph34r:

Fuzzbub:
Schysst gung! Detta gillas verkligen. Påminner om Dire Straits tycker jag. "Once upon a time in the west" - typ och det är ett mycket bra betyg!  Ska bli kul att höra med sång och solo(n)!  Bra jobb! /Fuzz

Jocke:

--- Citat från: JosefOhlmerAltsax skrivet 19.02.2013, 11:06:46 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 19.02.2013, 00:05:20 ---

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

I min familj delar alla barnen på samma fil, de gillar jordgubb allihopa. Menar du att jag och frugan gör nått olagligt?   :ph34r:

--- Slut citat ---

Haha.. jag brukar dela med katten och brukar se mig om så det inte finns någon konstapel i närheten...

Fast det kan ju vara en sådan här det handlar om? Vi kanske har missförstått?  :rolleyes:  :lol:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion