Forum > Demolåtar
Gurano & Harmonica Mike - Shotgun
MaxB:
Jag såg till att ladda ner den på mp3-spelaren innan den försvann! Tror jag ska lyssna på den nu, haha! :lol:
Jocke:
--- Citat från: MaxB skrivet 18.02.2013, 23:47:05 ---Jag såg till att ladda ner den på mp3-spelaren innan den försvann! Tror jag ska lyssna på den nu, haha! :lol:
--- Slut citat ---
Undrar om de hört talas om illegal fildelning?^^
Altsax:
--- Citat från: Jocke skrivet 19.02.2013, 00:05:20 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 18.02.2013, 23:47:05 ---Jag såg till att ladda ner den på mp3-spelaren innan den försvann! Tror jag ska lyssna på den nu, haha! :lol:
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
I min familj delar alla barnen på samma fil, de gillar jordgubb allihopa. Menar du att jag och frugan gör nått olagligt? :ph34r:
Fuzzbub:
Schysst gung! Detta gillas verkligen. Påminner om Dire Straits tycker jag. "Once upon a time in the west" - typ och det är ett mycket bra betyg! Ska bli kul att höra med sång och solo(n)! Bra jobb! /Fuzz
Jocke:
--- Citat från: JosefOhlmerAltsax skrivet 19.02.2013, 11:06:46 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 19.02.2013, 00:05:20 ---
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
I min familj delar alla barnen på samma fil, de gillar jordgubb allihopa. Menar du att jag och frugan gör nått olagligt? :ph34r:
--- Slut citat ---
Haha.. jag brukar dela med katten och brukar se mig om så det inte finns någon konstapel i närheten...
Fast det kan ju vara en sådan här det handlar om? Vi kanske har missförstått? :rolleyes: :lol:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida