Forum > Demolåtar
Harmonica mike/Hagis - That´s where the wind blows
Jocke:
--- Citat från: BluesBoy skrivet 15.02.2013, 19:57:56 ---Mycket eq blir det. ;)
Samma eq på alla, eller dribblar du runt med olika "märken"?
För övrigt tack för utförlig information.
Edit: Vad tar du för en låt? ;)
--- Slut citat ---
Som jag skrev till Mike innan är detta något jag inte tycker om att göra egentligen... Jag får alltid skäll för att jag har låg nivå på mina egna demos... Har aldrig ens tänkt tanken att göra det mer än vad som är absolut nödvändigt och allra minst mot betalning... Ibland har jag lite tid och då kan jag kika på en låt om du vill! :)
Det är samma 10-bands Eq i alla lägen här. Det finns en bild längre tillbaka i tråden - minns inte vad den heter längre... :unsure:
BluesBoy:
--- Citat från: Jocke skrivet 15.02.2013, 20:05:08 ---Har aldrig ens tänkt tanken att göra det mer än vad som är absolut nödvändigt och allra minst mot betalning... Ibland har jag lite tid och då kan jag kika på en låt om du vill! :)
--- Slut citat ---
Låter mycket skoj. Du kanske kan få tyst på min trummis som aldrig blir nöjd. ;)
Jocke:
--- Citat från: BluesBoy skrivet 15.02.2013, 20:12:17 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 15.02.2013, 20:05:08 ---Har aldrig ens tänkt tanken att göra det mer än vad som är absolut nödvändigt och allra minst mot betalning... Ibland har jag lite tid och då kan jag kika på en låt om du vill! :)
--- Slut citat ---
Låter mycket skoj. Du kanske kan få tyst på min trummis som aldrig blir nöjd. ;)
--- Slut citat ---
Men då ska du kanske låta trummisen mixa? B) :rolleyes:
Harmonica mike:
Jag lyssnar i morgon Jocke, Mike är på party och säger cheers mate
Jocke:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 15.02.2013, 23:11:37 ---Jag lyssnar i morgon Jocke, Mike är på party och säger cheers mate
--- Slut citat ---
Hälsa Mike att ha det så kul ;) här är det lugnt! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida