Forum > Demolåtar
Harmonica mike/Hagis - That´s where the wind blows
Jocke:
Inte hann jag magra av så mycket... 5 mackor i luften! :lol:
Reagerar inte på något i mixen mer än möjligen att handklappet känns högt men det kan vara mina inte allt för bästa lurar som luras...^^ I dem känns övre mellanregistret överbetonat och det blir på gränsen till vasst här och var... Tycker den här hänger på målsnöret nu! :)
bjurte:
Aj-aj-aj!! Vad har du gjort... :huh:
Introt med akke och sång är JÄTTE vasst och stickigt..
Sedan när det sparkar igång blir det bättre,men sången är fortfarande aldeles för vass
Ont det gör ont de gör ont..........
Träskallen /T.f. Timmerkapare.
Girly:
Cool låt! Jäkligt bra sång här HM :D
Är inte helt till mig över ljudet på den akustiska guran i början, saknar lite värme i mitt tycke.
Men vilket gung och Hagis trummor sitter som en smäck!
Girly
Harmonica mike:
Jocke:
Stort tack för ditt tålamod och återkoppling.Jag låter denna vila lite,måste få nya infallsvinklar i mixen.
Jag har svårt att hitta "felet",vad som stökar till det för mig.Lite vasst hos mig också men inte så att jag måste ta av mig lurarna..
Drar ned reglarna på noll och börjar om då örat är nollställt på några dagar,skam den som ger sig.
Girly:
Tack Lena,första gången jag ser dig tror jag i mina trådar - trevligt.Jo helt riktigt det är lite vasst mastrat,och guran i början tar mycke stryk samt sången.
Det ligger på fixlist så fort jag "datar" igen..
Bjurte:
Oj,ja jag håller med om att det blev liite vasst eller kanske mycke..
Jocke å jag hade tänkt att att ehh liksom.. sedan så ville dom inte så att.. varför det blev som det blev beror på att bilen stod där helt olåst och..ehh sen så..stod ett träd i vägen och polisen dom ville se..men det var ju före egentligen typ 10 år sen som nån lurade in oss i detta mixhelvete :D
Låter mixen vara några dagar och fixar då jag fått lite distans,det kan räcka.Annars zippar jag rubbet som projektfil och kör över det som ett omöjlighets projekt till lägstbjudande :)
##########################
Tack för kommentarerna,måste på denna igen men det får bli om ett par dagar.
Mike
Jocke:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 14.02.2013, 15:47:09 ---Jocke å jag hade tänkt att att ehh liksom.. sedan så ville dom inte så att.. varför det blev som det blev beror på att bilen stod där helt olåst och..ehh sen så..stod ett träd i vägen och polisen dom ville se..men det var ju före egentligen typ 10 år sen som nån lurade in oss i detta mixhelvete :D
--- Slut citat ---
Känner ett stort ansvar här... tror jag avgår! :lol:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida