Forum > Demolåtar
Harmonica mike/Hagis - That´s where the wind blows
Gurano:
Kul att du fått igång de nya grejorna. Schysst sväng å gung. Något vassa S på sången på ett par ställen tycker jag
Gurano
Jocke:
Det här kan bli riktigt kul! :) Tycker det är coolt med blarrtexter - hur många lyssnar eg på orden i en låt? ;) Vet ju inte riktigt varthän denna tar vägen men tycker kanske att acken inte riktigt funkar (!) i vad jag förväntar mig bli lite stompigare partier...
MaxB:
--- Citat från: Jocke skrivet 03.02.2013, 13:12:24 ---Det här kan bli riktigt kul! :) Tycker det är coolt med blarrtexter - hur många lyssnar eg på orden i en låt? ;) Vet ju inte riktigt varthän denna tar vägen men tycker kanske att acken inte riktigt funkar (!) i vad jag förväntar mig bli lite stompigare partier...
--- Slut citat ---
I'm getting funky - I'm getting funky too
I'm getting funky - just listening to you
I'm getting funky - I'm getting funky too
I'm getting funky - just listening to you
Slå på replay - fram med damsugaren! :wub:
Harmonica mike:
Kr när det är som bäst - nya kommentarer :wub:
Eq Micke:
Jo jag hittade en loop som jag integrerade i låten.Den kanske behöver lite mer för att hitta sin plats..Jag skall spela lite bas på den och kanske testa lite elpiano eller hammond,,
Kul att du diggar svänget,ja jag tänkte lite visa först sedan ett ruskigt sväng - så jag är ju på rätt väg :)
G:
Ja nu rullar det fint :) På denna så satte jag en blarr sång sent igår kväll så sound/sång/text och integration i mixen blev lite stressig på grund av det sena klockslaget.Grannarna gillar inte då jag YLAR högt - tror jag.Ylar om när andan faller på.
Kul att du diggar
Jocke:
Vadfalls funkar inte ackeguran,jag kör ju solot på den.. :( Nåja,jag kopplar på djonas eller wernis om jag får mer stryk :lol: :P Jo vi får se var detta bär hän,lat varianten är ju att skriva en schysst text yla och bygga ut mellanfunket med lite fler instrument/finesser/sång så har jag den.Kul att du gillar Jocke.Blås skulle ju vara lite småfräckt här samt ett elpiano funkandes lite lätt..Eller hammond kanske..
Max:
Städa på :) slarva inte då du svänger funkigt på slangen :D
###############################################
Tack för kommentarerna boys,det blir en trevlig dag det här :)
Mike
cykeln:
Detta svänger gött!
Tufft och varierat
Bra attityd i sången
Gillar sologuran
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida