Forum > Demolåtar

Harmonica mike/Hagis - That´s where the wind blows

<< < (9/19) > >>

pxm:
Skön gura - bra, där och suverän sånginsats i en stark låt som man gungar och diggar till.....
Intressant refräng....Gitarren är ju störtskön sedan.....

Tack för att du delar ännu en bra produktion...

mvh

Wernborg:
Vilken cool funkig blues detta är. För hög insignal säger du. Trodde du tagit ut svängarna med lite skön dist här och där tills jag läste att det var oavsiktligt. Bra blev det i alla fall tycker jag.

Nice!!!

Harmonica mike:
Josef:
Ja jag testade lite munspel i det som vi munspelare kallar för tredje position..Visst det "funkar"  :) men som med allt annat jag vet inte om det blir bättre..
Vi får se om det mate..Jag har ett annat instrument att integrera i låten :) Kul att du diggar så här långt

Bluesboy:
Thanx mister blues för att du diggar dängan det värmer en frusen Norrlands själ..Ja vi får se om trynorgeln,jag har ett annat instrumet på G ..Tror att det lyfter denna tiil nåt annat..The real deal liksom  :)

pxm:
Thanx Johan.Lite mer text och lite annat som jag har på G i denna kommer nog att lyfta det ett eller flera snäpp till.Texten är inte klar,så det finns lite att jobba med...Plus det som komma skall så hang in there mate så får du höra denna i färdig tappning innan påsk  :)

Mike

Harmonica mike:
Missade att Du hittat hit Wernis..

Jo den blev lite småcool denna.Nya grejer kräver lite inkörning,ljudkortet är lite för avancerat  :D Styrt upp mixen lite och så har jag fått med:

Hagis på trummor,mixat en del,skrivit text,ylat,lirat in ett blåsarr och rattat lite till..

Kanske har vi denna nu - vad sägs folks?

Mike/Hagis

Jocke:
Now, we´re talking! :)

Tycker det låter bra men trots lyssning i mina "bumliga" Sennheisers saknar jag bastrumman och tycker att det är lite "pysigt" - särskilt hatten... Kastar den och alla mina andra hattar i luften efter fixet...  B)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion