Skön lugn låt! Varför skulle den inte passa? Allt behöver ju inte vara mörkt. Det lättar upp med en ballad då och då.
Jobba vidare med den!
Nä, det är klart. Allt är inte nattsvart, men jag brukar gilla moll. Mest det jag tänkte på kanske. Tack för lyssning.
Jag gillar det här
...e're inte lite sent-80-tals-feeling här också
... eller så är det sångslingan som börjar snurra i mitt huvud som gör sitt till 
Girly
Åttiotalet tar över.

Får se om det låter åttio när den är klar sedan också. Tack.
Nåt som känns våldsamt bekant men ändå inte - ja jag håller med de andra det här kan bli nåt riktigt bra - jobba vidare W.
Ok. Jag jobbar på. Tnx.
För tidigt utkast? F-n, den är ju nästan klar. 
Finns helt klart potential till något riktigt bra där. Klart bra.
Haha, ånej den är verkligen inte klar.
Kul att det diggas. Tack.
Den kan verkligen fungera som en mörk låt också. Gillar det du hittat på. Passar som ett musik-tema i en tv-serie också i en kortare variant.
Ett E-ackords avslut vid 164 fungerar. Skönt ljud i gitarr.
Ja, jag får väl väga upp glättigheten med nåt djupt dravel i texten kanske.

Visst kan man sluta vid 164 också. Vi får se.
Här finns det en saxofonist som varit lycklig hela eftermiddagen tack vara detta underbara track

Stort tack!
Den får fem saxar!
/Josef
(vill du ha nån del av denna saxstämma får du den fritt, jag spelar för att det är roligt)
Härligt! Glad att kunna glädja. Vi får se vart det tar vägen.
Busbra utkast Wernborg, kan bli både mörkt och ljust. "Go on" för fabian! 
/Roffe H
Åh, tackar! Jag kör vidare!
Nja..säger jag.. Problemet med tidiga utkast är just att de är tidiga..kan ju gå åt vilket håll som helst. Just nu för mycket "På spåret" för min smak 
Ja verkligen. Det är verkligen skissartat så det kan bli vad som helst. Har testat lite högre tempo med mer danstrummor, det kan också funka.
Låter standard- och som mycket annat. Kan räkna upp 20 kända pop/rock-personligheter som använt den här harmoniken och stilen som bakgrund.
Däremed inte sagt att det är dåligt. Med rätt sångmelodi och sång och text kan det bli "godkänt" 
Rätt trist som det är nu (tycker jag).
Ja harmoniken är inte särskilt avancerad även om jag går utanför tonarten i refrängen på ett par ställen. Låten går i E-dur och jag skojar till det med ett G-durackord på två ställen. Helt crazy!! Visst är det trist, men man för försöka se bortom caféarret om där finns någon låt.

Får jag köpa en license? Nästa afterwork på jobbet som jag spelar på, behöver nått fräscht "backtrack".
Kan du maila mig ditt kontonr och hur mycket? I befintligt skick
Jag bara älskar den 
jag lovar att öva in saxstämman så den sitter bra :-)
När jag lät micken gå idag hade jag inte spelat många minuter.
Jag häller i jobbarkompisarna några öl först så kommer dom gilla det jättemycket 
(fast deras favorit i repris är "iprenmannen" Jag är ipren den intelligenta värktabletten ... fattar inte varför de vill att jag ska sjunga? medtech nördar :-)
Jätteroligt att du gillar låten.
Vi säger så här. Du får lov att köra hur mycket karaoke du vill om du köper min platta när den kommer sedan.
Medtech? Inte möjligvis i Åbro industriområde?