Forum > Demolåtar

Roffe H - Vintervals (äldre version)

<< < (6/8) > >>

tigersoul:
Underbart, vad säger man? Jag känner mig nästan tafatt, har inget att säga mer än att jag gillar det o att det är hur behagligt som helst :P

Håkan Nilsson:
Otroligt bra. Snyggaste jag hört på flera år. Absolut inte för lång om man gillar musik mer än att peta o klösa på telefonen.
Lyckat med den extra saxstämman.

Jag blev helt knäckt o tårögd, det var så jävla fint, måste lyssna fler gånger.

Skulle vilja länka det här till polarna, men går det? Man måste nog vara medlem här för att kunna lyssna...

HasseFX:

Roffe H:
Mike: Javisst, jag behåller den långa versionen så du kan slappna av lite, tack! :D
Tigern: Tack för de vackra orden. Jag känner mig också tafatt ibland när jag tänker på hur jädrans produktiv du är.  :D
Nilsson: Roligt som fasen att du gillar. Man kan väl spara ner från KR till mp3 och dela om man vill?  :D
HasseFX: Vilket toppenbild, jag tror jag fattar vinken...rökigt och sköööönt. Är det Rollins?  :D

/Många tack från Roffe H

Tokai:
Ljudbilden är stor och öppen. Kanske lite väl generös? Lite mer intimt atmosfäriskt kanske, mindre reverb mao?
Men det låter bra så här. Bib återigen förstår jag. Nackdelen är väl fortfarande trummorna som kör lite odynamiskt och upprepande, trots lite fills här och var.
Kanon som vanligt Roffe!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion