Forum > Demolåtar

Roffe H - Vintervals (äldre version)

(1/8) > >>

Roffe H:
Årets första inspelning. Det blev en vals tillslut. Förra gången missade jag ju, valsen blev fyrtakt så jag fick döpa om låten. Tror att det blev rätt nu. Vintervals i moll ja, börjar bli lite segt nu med all snö och kyla, så humöret speglar väl låtens karaktär. Mycket långsam och melankolisk (är den för seg, är balansen mellan instrumenten ok?)  :wacko:  :unsure:
/Roffe H

Jocke:
F*n va bra du är! :) Jag ska inte klaga på något - tvärtom - du är nog min enda väg in till sådan här musik!  :wub: Tycker du ska placera den här i en TV-serie där de kör Volvo PV och Saab 95 och dricker gör de också - Champis, som bubblar så härligt, blir bra!  B)

MaxB:
Du kramar saxofonen på ett saxofint sätt.
Här smälter man!

Roffe H:

--- Citat från: Jocke skrivet 01.02.2013, 14:38:37 ---F*n va bra du är! :) Jag ska inte klaga på något - tvärtom - du är nog min enda väg in till sådan här musik!  :wub: Tycker du ska placera den här i en TV-serie där de kör Volvo PV och Saab 95 och dricker gör de också - Champis, som bubblar så härligt, blir bra!  B)

--- Slut citat ---

Tack Jocke, roligt att börja lira igen...vi måste se till att de har dubbat eftersom det är vinter. :D
/Roffe H

Roffe H:

--- Citat från: MaxB skrivet 01.02.2013, 14:52:44 ---Du kramar saxofonen på ett saxofint sätt.
Här smälter man!

--- Slut citat ---

Tack MaxB för dessa fina ord och lyssning, hoppas att snön smälter också snart.  :)
/Roffe H

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion