Forum > Färdiga produktioner
Toxic fusion
Henric:
--- Citat från: Eddi skrivet 30.01.2013, 14:48:45 ---Javisst väldigt tidstypiskt, du kunde lätt ha lurat mig. Bra låt, bra ljud och lirat rakt igenom. Jag tänkte på tomsen men tror nog enbart för att Space påpekade det annars jag inte märkt det.
--- Slut citat ---
Man lägger märke till panoreringen på pukorna mer i lurar som spacetrucker mycket riktigt sa!
Tack för svar! :P
Henric:
--- Citat från: Asti skrivet 30.01.2013, 15:18:35 ---Skön låt och jättesnyggt framfört, både på klaviatur, bas och gitarr!
Håller med Spacetrucker ang trumljudet! Lite dovt och livlöst.
I övrigt tycker jag mixen är bra! Ljudbilden är jättefin!
/Asti
--- Slut citat ---
Man tackar! :P Ska som sagt ta en koll på trummorna och se om det går att vässa till dom lite, och panorera in pukan något - men mina öron ska först få vila lite från det projektet!
tigersoul:
+1 dova trummor jag vill slänga mig över eq ratten o ta bort påsen :p
Annars, blev glad direkt när jag läste ordet fusion... Inte alls dåligt, diggar! Vet inte vad jag ska klanka på i övrigt?
MaxB:
Bra, skön musik att lyssna på. Bra ljud och mix men pukorna står väl inte utanför musikerna till vänster om den vänstra PA-högtalaren. :unsure:
Jocke:
Undrar om det inte var rätt tidstypiskt att lägga ut tex toms på det där viset... Tror det är lite psykologiskt med detaljer som folk stör sig på - en sådan låt glömmer man inte - "Ah, det var den med utpanorerade toms...!" :lol: Tycker det låter behagligt och välgjort om än "lite" stelt... :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida