Forum > Färdiga produktioner

Toxic fusion

<< < (6/7) > >>

Jocke:
Det låter kanon nu  :) om än kanske lite för snyggt och prydligt för att jag ska bli 100% glad. Gillar genren och du har jobbat på bra men sådan här musik riskerar att bli hissmusik om det blir för tillrättalagt...^^

--- Citat från: MaxB skrivet 03.02.2013, 12:26:25 ---Sa jag att det påminde mig om Deotado? Nåväl, det gör det (sitter och lyssnar igen).

--- Slut citat ---

Ja, herregud vilka referenser... och Kornet och Jocke Tolonen... får nog ta ett varv i vinyl-hyllan snart! :)

equality:

--- Citat från: Jocke skrivet 03.02.2013, 12:47:56 ---...Jocke Tolonen...

--- Slut citat ---

:lol: Är det du det?

Jocke:

--- Citat från: equality skrivet 03.02.2013, 13:13:54 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 03.02.2013, 12:47:56 ---...Jocke Tolonen...

--- Slut citat ---

:lol: Är det du det?

--- Slut citat ---

Haha... jag var rätt snabb en gång men det gick över!  :rolleyes:  :lol:

MaxB:
Jukka Tolonen sågs i Orminge, Nacka på "Eddy's bar" där han lirade med ett gäng musiker runt år 2005.
En trött kille vid det tillfället...

Jocke:

--- Citat från: MaxB skrivet 03.02.2013, 14:11:19 ---Jukka Tolonen sågs i Orminge, Nacka på "Eddy's bar" där han lirade med ett gäng musiker runt år 2005.
En trött kille vid det tillfället...

--- Slut citat ---

Även den "killen" har väl blivit "farbror" som vi andra... Var med och arrade en festival, kanske 79, och han skulle gått på vid 22:00 men kom inte förrän ½12. Polistillståndet gick ut vid midnatt och då kom en konstapel och bad oss dra ur sladden... Minns inte om han fick något gage...^^ På ett sätt är det ju kul att gubbarna "hänger i" men det måste vara svårt att behålla inspirationen...

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion