Forum > Demolåtar

Tigersoul - Skuggan av Sara - UPPDATERAD

<< < (3/17) > >>

Dividend:
Det här måste nog vara det bästa jag hört av dig.

Hemsk och berörande text. Bra sjunget, även musiken känns lite "standard", vilket absolut inte behöver vara dåligt.

tigersoul:

--- Citat från: Dividend skrivet 23.01.2013, 18:05:14 ---Det här måste nog vara det bästa jag hört av dig.

Hemsk och berörande text. Bra sjunget, även musiken känns lite "standard", vilket absolut inte behöver vara dåligt.

--- Slut citat ---

Man tackar o bockar, jag tror nästan jag ska börja fokusera extra mycket på låtarna jag inte tror på för när jag lägger upp dem blir det idel lovord *skratt*. Ja soundet är ganska generiskt o det stör mig på ett sätt, på ett sätt inte... för det känns lite som att texten skulle glida ur spotlighten om arr'et var väldigt piffat o intressant så det är väl en balansgång förmodar jag.

Texten är inte bara hemsk, den är också sann. Det är ett lapptäcke från olika människors historier jag känner inklusive undertecknad. Kanske därför det blev bra  :D :unsure:

MaxB:

--- Citat från: tigersoul skrivet 23.01.2013, 18:01:25 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 23.01.2013, 17:59:33 ---
--- Citera ---Nu ligger jag o skriver det här från sjuksoffan igen, förkylningen gjorde comeback i natt
--- Slut citat ---
Men duh!?
Hante tid!

--- Slut citat ---
Det kan du skriva upp att jag inte har, ligger ju FYRA låtar o väntar på att bli klara o om jag så mkt som vidrör ett instrument har jag väl snart 2 till att arr'a  :lol: :lol: :lol:

--- Slut citat ---

Därför vågar jag inte röra instrumenten ibland, hante tid att det dyker upp något nytt. Och det gör det ofta...

tigersoul:
Ush ja, det är verkligen så ibland o när det väl dyker upp är det mkt svårare att ignorera det än att inte ta upp gitarren i huvud taget :P

Wernborg:
Usch ja. Jobbig text, men bra och hyfsat lättlyssnat trots tungt ämne.

Svarskören blev lite tjatig efter ett tag. Kanske variera som Asti var inne på.

Trummorna är väldigt hårda till låtens mjuka arr. Kanske ett mer udda rytm-arr på denna. Tänk bort trumset och mer stortrummor, pukor, fingercymbaler och sånt pill.  :D

Speldosan är fin. Bra!

Kanonbra slask detta!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion