Forum > Färdiga produktioner

De Gränslösa - Kom!

<< < (3/3)

tigersoul:
Kulturmusik sa någon, instämmer där. Det är dock inte något som betyder att det är dåligt. Det här är intressant o ska avnjutas med öronen på 100% i en fotölj utan stress. Där är den klockren!

cykeln:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 23.01.2013, 07:36:27 ---Bra här gränsgänget.
Basen ja,den kan jag leva med men bastrumman hotade mitt välbefinnande i hörlurslyssningen  :) annars kanoners och snyggt ylat/arrat.
Mike

--- Slut citat ---
Tack Mike!
Noterar bastrumman
men också kanoner, yl och arr!

--- Citat från: MaxB skrivet 23.01.2013, 17:52:17 ---Men vad jag tycker du har bra kontroll på rösten. Känns att den blir bättre och bättre och att du har bättre och bättre koll på vad du gör och kan göra med den.
Det är en njutning att lyssna på dig!  :wub:
Vem kan segla förutan vind ligger där latent och retas lite.  B)

--- Slut citat ---
Det tackar jag för - kul att du gillar!
Vem kan segla ligger alltid latent  :D

--- Citat från: tigersoul skrivet 23.01.2013, 18:26:36 ---Kulturmusik sa någon, instämmer där. Det är dock inte något som betyder att det är dåligt. Det här är intressant o ska avnjutas med öronen på 100% i en fotölj utan stress. Där är den klockren!

--- Slut citat ---
Vi tackar för att vi får vara kultur och får avnjutas i fotölj - det känns helt rätt!
Tackar för klockan!

-----
Tack alla som lyssnat.
Jag är jätteglad och tacksam för att ha fått möjlighet att sjunga till Freddys otroliga spel och produktion!
Freddy tyckte inte han var helt klar men tiden räckte inte till
Jag är inte 100 med sången, men för att vara en hemmapålunchtagning får den duga
Kanske någon gång tas den fram och putsas på

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion