Forum > Färdiga produktioner

EBJ (Eddi, Bjurte & Jocke) - Rising

<< < (17/22) > >>

Jocke:

--- Citat från: Asti skrivet 25.01.2013, 16:24:54 ---Nu tycker jag ni fått till nivåerna bra! Bra låt och bra framfört!
/Asti

--- Slut citat ---

Tack Asti! :)

... och just som det började likna musik börjar vi krångla med trummorna...  :lol:

--- Citat från: Eddi skrivet 25.01.2013, 17:43:20 ---
Ex. 2 är bäst

--- Slut citat ---

Bra du ger besked! Jag hatar inte låten än men det var bra nära ett tag...  :rolleyes: :P

--- Citat från: MaxB skrivet 25.01.2013, 18:42:32 ---Satan i gatan va tunga ni är!

--- Slut citat ---

Tack Max! :) Jag tar det inte som en förolämpning men visst borde jag gå ner några kilo...  :lol:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 25.01.2013, 19:27:31 ---
Ni är ruggiga :wub:

F-N så bra..diggar!!

Eddi the Lemmy rules :P

/Marre Marruschkka

--- Slut citat ---

Härligt Marre - tack! :)

--- Citat från: Dividend skrivet 25.01.2013, 19:30:37 ---Jag tycker vi börjar kalla Eddi, Eddi the Lemming! :D

Grym grym grym låt, den äger rewlar och rullar TOTALT! Tankar hem. :)

--- Slut citat ---

Nice! :)

Det här var den enda som såg lite grym ut - är det likt?  :rolleyes:  :lol:

--- Citat från: Eddi skrivet 25.01.2013, 20:17:33 ---Jag är verkligen toppenglad för alla rosor vad gäller min sång men hade det inte varit för Jockes underbara låt som satte mig i trance så hade det bara varit ett gäng skrovliga ljud. Sången är tagen i två tagningar faktiskt men första och enda variationen på bägge. Jag har bett Jocke om att skriva en ny låt till EBJ så får vi hoppas den blir lika bra :D
Om nu bara Bjurtes trumljud tillkommer så gör vi en världsturné - skulle inte tveka en sekund.....

--- Slut citat ---

Jag ska inte skriva att du har guld i strupen för du har ju redan berättat att det var något annat...  B) men det låter riktigt riktigt bra Eddi! :) Det är ju helt underbart att man kan plinka lite och att det inspirerar dig att sjunga så här...! :) Tror det blir toppen med lite riktigt trumsound! :)

Jag är nog inte så bra på att världsturnera... och rock´n roll-liv orkar jag nog inte heller med längre!^^ Det är lite skämmigt men jag berättar ändå för lite kul är det... Bodde på Hyatt on Sunset under en resa till Kalifornien på 80-talet men hade inte en susning om att det var "Rock´n roll-hotellet"... Det var bara några år sedan polletten trillade ner...  :rolleyes:  :wacko:

http://en.wikipedia.org/wiki/Andaz_West_Hollywood

Eddi:
Om du inte vill turnera så får du inte vara med i EBJ längre - det blir bara sång och solo då :lol:

Jocke:

--- Citat från: Eddi skrivet 25.01.2013, 22:45:02 ---Om du inte vill turnera så får du inte vara med i EBJ längre - det blir bara sång och solo då :lol:

--- Slut citat ---

Får jag bara köra motorcykel inne på hotellet så är jag klart med...!  :lol:

Eddi:

--- Citat från: Jocke skrivet 25.01.2013, 23:07:20 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 25.01.2013, 22:45:02 ---Om du inte vill turnera så får du inte vara med i EBJ längre - det blir bara sång och solo då :lol:

--- Slut citat ---

Får jag bara köra motorcykel inne på hotellet så är jag klart med...!  :lol:

--- Slut citat ---
Jamen då så självklart :D

Angrod:
Låter som riktig musik! En höjdare helt enkelt. Tung låt! Har inget att kommentera för att förbättra låten.
Är glad att Eddi fått till sången på ett alldeles utmärkt sätt i den. Heja, fortsätt så! Övning ger färdighet! Rösten är också ett instrument som behöver övning, övning, övning!
Jag tycker den här låten är färdig. Lägg ut den på en säljsajt och skicka den till radiostationerna!!!!  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion