Forum > Färdiga produktioner
EBJ (Eddi, Bjurte & Jocke) - Rising
Eddi:
--- Citat från: bjurte skrivet 25.01.2013, 14:09:31 ---Tack Jocke för berömet,man blir ju alldeles röd i plytet.. B)
Ja det låter riktigt gött nu och basen funkar bättre och bättre den med..
Det enda jag har att invända är det där med 'extra osten' :D (i detta fall är det = pappiga,lite för matta trummor)
Har gjort några Ex. här hur det kan låta. (Bara en rak takt som följer dina någorlunda)
Det funkar så här : 4 takter Jocke/4 takter Ex 1./4 takter Jocke/4 takter Ex 2./4 takter Jocke.
Om det faller Herrn på läppen kan jag fixa en Wav,om jag får trumm-midifilen..
[mp3=200,20,0,center]http://bjurtman.se/Trmex.mp3[/mp3]
--- Slut citat ---
Ex. 2 är bäst
MaxB:
Satan i gatan va tunga ni är!
Marruschkka:
--- Citat från: Eddi skrivet 25.01.2013, 17:43:20 ---
--- Citat från: bjurte skrivet 25.01.2013, 14:09:31 ---Tack Jocke för berömet,man blir ju alldeles röd i plytet.. B)
Ja det låter riktigt gött nu och basen funkar bättre och bättre den med..
Det enda jag har att invända är det där med 'extra osten' :D (i detta fall är det = pappiga,lite för matta trummor)
Har gjort några Ex. här hur det kan låta. (Bara en rak takt som följer dina någorlunda)
Det funkar så här : 4 takter Jocke/4 takter Ex 1./4 takter Jocke/4 takter Ex 2./4 takter Jocke.
Om det faller Herrn på läppen kan jag fixa en Wav,om jag får trumm-midifilen..
[mp3=200,20,0,center]http://bjurtman.se/Trmex.mp3[/mp3]
--- Slut citat ---
Ex. 2 är bäst
--- Slut citat ---
Ni är ruggiga :wub:
F-N så bra..diggar!!
Eddi the Lemmy rules :P
/Marre Marruschkka
Dividend:
Jag tycker vi börjar kalla Eddi, Eddi the Lemming! :D
Grym grym grym låt, den äger rewlar och rullar TOTALT! Tankar hem. :)
Eddi:
Jag är verkligen toppenglad för alla rosor vad gäller min sång men hade det inte varit för Jockes underbara låt som satte mig i trance så hade det bara varit ett gäng skrovliga ljud. Sången är tagen i två tagningar faktiskt men första och enda variationen på bägge. Jag har bett Jocke om att skriva en ny låt till EBJ så får vi hoppas den blir lika bra :D
Om nu bara Bjurtes trumljud tillkommer så gör vi en världsturné - skulle inte tveka en sekund.....
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida