Forum > Färdiga produktioner

EBJ (Eddi, Bjurte & Jocke) - Rising

<< < (15/22) > >>

Jocke:

--- Citat från: bjurte skrivet 25.01.2013, 15:13:19 ---Alltså mixen av dom och rummet är det inget fel på,det är sounden i sig som är lite trötta,saknar fjong lixom.. ;)
Man hör tydligt hur "handuken dras bort" när mina ex. kommer in..
Mina exempel var kanske lite högt lagda,men var ju tvungen att överrösta originalen.. :rolleyes:

--- Slut citat ---

Ska fixa filerna - har jag din mail? Skicka den annars på PM så sprendar jag över dem senare!:)

Ola:
Toppen gubbs det låter kanon! kanske lite tråkiga trummor
Eddi du sjunger yber bra  :)

Rock on !!!

Mvh Ola

bjurte:

--- Citat från: Jocke skrivet 25.01.2013, 15:21:59 ---
--- Citat från: bjurte skrivet 25.01.2013, 15:13:19 ---Alltså mixen av dom och rummet är det inget fel på,det är sounden i sig som är lite trötta,saknar fjong lixom.. ;)
Man hör tydligt hur "handuken dras bort" när mina ex. kommer in..
Mina exempel var kanske lite högt lagda,men var ju tvungen att överrösta originalen.. :rolleyes:

--- Slut citat ---

Ska fixa filerna - har jag din mail? Skicka den annars på PM så sprendar jag över dem senare!:)

--- Slut citat ---
Din önskan är min lag.. :rolleyes:
Vilket Ex. föredrog du föresten ?? (det var faktiskt olika pluggar)

Jocke:

--- Citat från: Ola skrivet 25.01.2013, 15:23:45 ---Toppen gubbs det låter kanon! kanske lite tråkiga trummor
Eddi du sjunger yber bra  :)

Rock on !!!

Mvh Ola

--- Slut citat ---

Roligt att du gillar låten! :) Tråkiga trummor? We are on it! ;-)

--- Citat från: bjurte skrivet 25.01.2013, 15:28:24 ---Din önskan är min lag.. :rolleyes:
Vilket Ex. föredrog du föresten ?? (det var faktiskt olika pluggar)

--- Slut citat ---

Det känner du bäst själv vad som funkar! :)

BTW. Gör inte som jag och använd olika pluggar bara... En har en fin virvel , en annan fina cymbaler osv... totalt j-a kaos ibland!  :lol:

Asti:
Nu tycker jag ni fått till nivåerna bra! Bra låt och bra framfört!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion