Forum > Färdiga produktioner

EBJ (Eddi, Bjurte & Jocke) - Rising

<< < (2/22) > >>

equality:
Bra och kul! Eddi röst är verkligen en killer. Snyggt riff också. Låter som kompguraorna hamnar i mono under sången, panoreringen försvinner där.

Jocke:

--- Citat från: equality skrivet 17.01.2013, 21:15:07 ---Bra och kul! Eddi röst är verkligen en killer. Snyggt riff också. Låter som kompguraorna hamnar i mono under sången, panoreringen försvinner där.

--- Slut citat ---

Tack Eq!
Visst är han bra! :) Ja, det kan nog finnas lite variation... svårt när ena kompet består av 6 spår och det andra av 2... det borde nog justeras lite... lägger det till listan - tack för att du är uppmärksam. :)

Roffe H:
Fy fasen så skönt grabbar...en gammal jazzgubbe som tänder på rock, ja visst "jag reser mig igen", eller nåt? Allt är bara så bra: komp, solo, trummor, mix och Eddi på sång. Kanon!  :D :D :D Ett "garv" för varje gubbe (EBJ -en helt ny konstellation är född på det nya året)

tigersoul:
Ett ögonblick...

MMMMMMMMMmmmmm!! Fy fan vad bra lagda vocals, kan man få receptet eller? ;) Eddi, klockrent!! o i övrigt då när man lugnat sig lite från den biten... Kanon, skönt klassiskt sound, det är något med det som inte känns helt ihopkockat o lite obalanserat i någon aspekt jag inte riktigt kan sätta fingret på, men det förstärks i lurar. Gillar det dock så mkt ändå så jag kan inte ens andas klagomål :P

Bästa jag hört från dig Eddi hands down :P Tummen upp till alla medverkande!

EDIT: Upp med den på soundcloud el likn så man kan länka ;)

Jocke:

--- Citat från: Roffe H skrivet 17.01.2013, 22:42:56 ---Fy fasen så skönt grabbar...en gammal jazzgubbe som tänder på rock, ja visst "jag reser mig igen", eller nåt? Allt är bara så bra: komp, solo, trummor, mix och Eddi på sång. Kanon!  :D :D :D Ett "garv" för varje gubbe (EBJ -en helt ny konstellation är född på det nya året)

--- Slut citat ---

Tack Roffe! :(  Efter sådana lovord får vi väl korka upp... en pilsner, kanske?  :lol:

--- Citat från: tigersoul skrivet 17.01.2013, 22:59:01 ---Ett ögonblick...

MMMMMMMMMmmmmm!! Fy fan vad bra lagda vocals, kan man få receptet eller? ;) Eddi, klockrent!! o i övrigt då när man lugnat sig lite från den biten... Kanon, skönt klassiskt sound, det är något med det som inte känns helt ihopkockat o lite obalanserat i någon aspekt jag inte riktigt kan sätta fingret på, men det förstärks i lurar. Gillar det dock så mkt ändå så jag kan inte ens andas klagomål :P

Bästa jag hört från dig Eddi hands down :P Tummen upp till alla medverkande!

EDIT: Upp med den på soundcloud el likn så man kan länka ;)

--- Slut citat ---

Gissa om jag blev lång i ansiktet när jag öppnade sångspåren - otroligt säkert! :)

Kocken hade kanske smuttat på matlagningsvinet?  :wacko:  :o
Du läste och skrev ju i den andra tråden och vet att jag hade ett 50-tal "våta" gitarr-spår att pyssla ihop... Själv är jag otroligt nöjd med att det har blivit så bra som det är (så Eddi slipper skämmas...  :rolleyes: ) Försök komma på vad det är som gnager så lägger vi det till listan på vad som ska göras! Kul att du gillar - tack! :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion