Forum > Demolåtar
Cykeln - Gott nytt! (v2) med JosefOhlmerAltsax på Altsax
Tokai:
--- Citat från: cykeln skrivet 13.01.2013, 00:52:31 ---
--- Citat från: Tokai skrivet 13.01.2013, 00:39:32 ---Mr Robot Guitar-man till ditt förfogande! Vad önskas! Jeff Beck? Eller kanske nåt av mr Clapton?
Kan inte låta bli att skratta.
Texten är så där lekfull och till synes skriven utan möda.
--- Slut citat ---
Nice! Du är efterlängtad! Följande efterfrågas:
Lite sparsmakad Clapton till första delen
Beck på den andra - här kan du känna dig rätt fri
och varför inte båda på tredje, avslutande delen
MP3 går bra
Texten skrevs i tre intensiva lekpass under nyårsafton under devisen - Det är vägen som är mödan :D
Tack för att du orkade lyssna och kommentera!
--- Slut citat ---
Du missförstår mig. He-he, trodde gitarrspelet var gjort på liknade sätt som ez pianot. Men det är väl du som spelar? Om så är det ju skitbra.
cykeln:
--- Citat från: Tokai skrivet 13.01.2013, 00:57:42 ---
--- Citat från: cykeln skrivet 13.01.2013, 00:52:31 ---
--- Citat från: Tokai skrivet 13.01.2013, 00:39:32 ---Mr Robot Guitar-man till ditt förfogande! Vad önskas! Jeff Beck? Eller kanske nåt av mr Clapton?
Kan inte låta bli att skratta.
Texten är så där lekfull och till synes skriven utan möda.
--- Slut citat ---
Nice! Du är efterlängtad! Följande efterfrågas:
Lite sparsmakad Clapton till första delen
Beck på den andra - här kan du känna dig rätt fri
och varför inte båda på tredje, avslutande delen
MP3 går bra
Texten skrevs i tre intensiva lekpass under nyårsafton under devisen - Det är vägen som är mödan :D
Tack för att du orkade lyssna och kommentera!
--- Slut citat ---
Du missförstår mig. He-he, trodde gitarrspelet var gjort på liknade sätt som ez pianot. Men det är väl du som spelar? Om så är det ju skitbra.
--- Slut citat ---
Aha - jamen du trodde ju rätt - guran är loopar gjorda av någon annan som jag redigerar och kombinerar på olika sätt. Men det är ju skitbra ändå!? Jag trodde du skulle spela och ersätta dessa! :D Ursäkta min otydlighet! :wacko:
Jag spelar trummor (på Superior), bas (på Trillian) och orgel (på Kontakt) och sjunger ta mej fan helt själv :D
equality:
:lol:
tigersoul:
--- Citat från: Jocke skrivet 12.01.2013, 22:45:37 ---Du läste inte vad jag skrev då... Har full förståelse för att man vill "hålla nollan" på ett sätt! ;-)
--- Slut citat ---
Jag missade tydligen det. Varför skulle man få mindre brus dock genom att lägga gainen så högt att man närmar sig 0an? Desto mer man drar på gainen desto mer brus får man ju :P
Asti:
Skön blues! Synd med disten på sången. (iofs inte hela världen)
Bra text! Måste varit jobbigt att editera samman gitarrsolona...?
Hur mycket editeringar har du gjort i pianospåret, eller är det bara färdiga patterns?
Låter bra hur som helst!
/Asti t.f. EZ Drummel
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida