Forum > Färdiga produktioner

Roffe H - Visa för två saxofoner

<< < (3/3)

Roffe H:
Äsch, inte är du för ung för jazz(musik), man blir inte heller för gammal, eller hur? Jag lyssnade igen på låten och höjde något på gitarr, fläskade på lite mer bas och vispar och särade på saxstämmorna, tycker det kanske blev lite mer intressant. Lägger upp den nya verren i början av tråden efter jämförelsen.
/Roffe H

Jocke:

--- Citat från: Roffe H skrivet 11.01.2013, 23:56:29 ---Äsch, inte är du för ung för jazz(musik), man blir inte heller för gammal, eller hur? Jag lyssnade igen på låten och höjde något på gitarr, fläskade på lite mer bas och vispar och särade på saxstämmorna, tycker det kanske blev lite mer intressant. Lägger den lite "down under" så man kan jämföra men den tidigare.
/Roffe H

--- Slut citat ---

Tycker det kändes mycket behagligt att lyssna nu! :) Inte lika mycket "hiss" - mer rulltrappa liksom!  :rolleyes:  :P

Roffe H:

--- Citat från: Jocke skrivet 12.01.2013, 00:39:54 ---
--- Citat från: Roffe H skrivet 11.01.2013, 23:56:29 ---Äsch, inte är du för ung för jazz(musik), man blir inte heller för gammal, eller hur? Jag lyssnade igen på låten och höjde något på gitarr, fläskade på lite mer bas och vispar och särade på saxstämmorna, tycker det kanske blev lite mer intressant. Lägger den lite "down under" så man kan jämföra men den tidigare.
/Roffe H

--- Slut citat ---

Tycker det kändes mycket behagligt att lyssna nu! :) Inte lika mycket "hiss" - mer rulltrappa liksom!  :rolleyes:  :P

--- Slut citat ---

Vad bra Jocke...då kör vi!
/Roffe H

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion